ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد است

  مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: بستر سازی ارتقای سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم ترین رویکرد کمیته امداد است.
کد خبر: ۸۸۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 12 August 2020


به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی در دیدار با مدیر کل ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کمک به رفع فقر فرهنگی مقدم بر فقر مادی است و اساس فعالیت کمیته امداد فرهنگی است افزود: ۸۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند،اساس کار کمیته امداد فرهنگی است و تمام اقدامات این نهاد مردمی دارای پیوست فرهنگی است.
وی اعتماد مردمی مهم ترین سرمایه کمیته امداد دانست و گفت: ۵۰درصد جمعیت استان مرکزی به طور مستقیم با کمیته امداد در ارتباط بوده و در طرح‌های مشارکتی این نهاد همکاری دارند.
وی افزود: کمیته امداد امین مردم است ومشارکت مردمی به نسبت سنوات گذشته ۵۷ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به آغاز مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه یادآورشد: کمک‌های مؤمنانه در سراسر استان با حفظ و کرامت خانواده ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان توزیع می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: همکاری کمیته امدادو اداره ارشاد در هم افزایی و کمک به ارتقای فرهنگی خانواده های نیازمند مؤثر است.
حجت الاسلام عباس دانشی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی هم با بیان اینکه اقدامات فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت خدمتی بزرگ به انقلاب است، گفت: خانواده های تحت حمایت کمیته امداد دغدغه انقلاب دارند و کار فرهنگی برای آنها موجب پرورش نیروی انسانی توانمند برای جامعه می شود.
وی افزود: کمیته امداد نهادی در خدمت محرومان است وحمایت مردم از کمیته امداد نشانگر مقبولیت عمومی این نهاد مردمی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار