تدریس محتوای آموزشی باید کارآمد باشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: یکی از اساسی‌ترین مسائل تعلیم و تربیت، توجه به شیوه‌های نوین و کاربردی در تدریس است و کارآمد بودن تدریس محتوای آموزشی در گرو استفاده از برترین و بهترین روش هاست.
کد خبر: ۹۰۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 12 October 2020
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از کسب رتبه نخست سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی در بین شهرستان مناطق ۱۹گانه استان خبر داد.

به گزارش فارس، هادی سلگی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد‌های گروه آموزشی مطابق با شاخص‌های تعیین شده؛ سرگروه‌های آموزشی ابتدایی شهرستان ملایر موفق به کسب رتبه اول استان با مجموع امتیاز ۵۵۶ و اختلاف زیاد باسایر مناطق ۱۹ گانه استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ شد.

وی با اشاره به اهمیت به روز بودن دانش فرهنگیان همگام با حرکت علمی جوامع، معلم را مربی دارای مرجعیت علمی معرفی کرد و گفت: این نگاه مترقی به معلم؛ اهمیت کارکرد گروه‌های آموزشی را در مسیر توانمندسازی معلمان و ارتقای کیفیت امور آموزشی و پرورشی در مدارس دوچندان می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: یکی از اساسی‌ترین مسائل تعلیم و تربیت، توجه به شیوه‌های نوین و کاربردی در تدریس است و کارآمد بودن تدریس محتوای آموزشی در گرو استفاده از برترین و بهترین روش هاست.

وی بازدید‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری از ۲۰۷ کلاس درسی، تولید بسته‌های آموزشی، برگزاری مطلوب فراخوان‌های شهرستانی و استانی با موضوع بازی و یادگیری، زیبانویسی، قصه گویی و مسابقات علوم را بخشی از برنامه‌های گروه‌های آموزشی عنوان کرد.

سلگی بازی‌های بومی - محلی، دست‌سازه‌های آموزشی، برگزاری شورای معلمان و همایش آموزگاران کلاس اولی، تولید محتوا‌های آموزشی در فضای مجازی برای دروس شش پایه و ارسال به مناطق محروم از آموزش حضوری و برگزاری کارگاه آموزشی برای آموزگاران را از دیگر برنامه‌ها این گروه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار