زمین‌های بلااستفاده کرج به پارکینگ می‌شود

کد خبر: ۹۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 08 September 2015

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم و کاهش بار ترافیکی زمین‌های بلااستفاده در کرج به پارکینگ موقت تبدیل می‌شود.

احمد افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این معاونت کاهش بار ترافیکی در سطح شهر است که متأسفانه امروز به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شده است.

وی افزود: خیابان‌های کرج توان حضور این همه خودرو را نداشته و به همین دلیل در برخی از ساعات با ترافیک‌های بسیار سنگینی مواجه می‌شویم.

این مسئول با بیان اینکه برخی از خیابان‌های پرتردد در سطح شهر نیز فاقد پارکینگ است، افزود: در این راستا رانندگان در برخی از مواقع مجبورند خودروی خود را در کنار خیابان پارک کنند که این امر به مشکلات ترافیکی می‌افزاید.

افضلی تأکید کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش بار ترافیکی احداث پارکینگ‌ها است که باید در این راستا نیز اقدامات اساسی انجام شود.

وی افزود: در این راستا در نظر داریم با تبدیل زمین‌های بلااستفاده به پارکینگ موقت تا حدودی از بار مشکلات و معضلات ترافیکی در سطح شهر کم کنیم.

*آغاز خط کشی محوری معابر کرج

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود از آغاز خط‌‌کشی محوری معابر کرج خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید این مهم در سطح کرج آغاز شده است.

افضلی بیان داشت: در این راستا تلاش می‌شود تا خدمات را به گونه‌ای رقم بزنیم تا دانش‌آموزان بدون دغدغه قدم به محیط مدارس بگذارند و در سنگر تعلیم و تربیت آموزش‌های لازم را فراگیرند.

وی با بیان اینکه اجرای این خطوط در ایجاد نظم و هماهنگی تردد بسیار اثرگذار است، خاطرنشان کرد: عملیات خط کشی در دو بخش منقطع و ممتد انجام می‌گیرد که هم اکنون این عملیات از بلوار آیت الله طالقانی حد فاصل چهارراه طالقانی تا میدان امام حسین(ع) در حال انجام است.

افضلی، اجرای عملیات مذکور در تمامی معابر شهر را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج عنوان کرد و گفت: به تناوب زمان، مسیرهای مختلف معابر شهری در اولویت خط کشی‌های محوری قرار می‌گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار