انتشار تمبر مفاخر و مشاهیر شهرستان تفرش

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تفرش گفت:تمبر اختصاصی شش نفر از مفاخر برجسته شهرستان تفرش چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 09 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرکزی سید مهدی رحیمی افزود : مراسم اهداء تمبر یادبود اختصاصی برای شش نفر از مفاخر و مشاهیر برجسته شهرستان تفرش، که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت کرده‌اند، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
وی یادآورشد: برگزاری اين مراسم در راستای ارج نهادن بر خدمات ارزشمند مفاخر و معرفی اين سرمايه‌های معنوی و فرهنگی به جامعه و الگوپذيری نوجوانان و جوانان از اين مفاخر در زندگی انجام گرفته است.
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان تفرش افزود: تاکنون تمبرهای اختصاصی مزین به تصویر۱۱ نفر از مشاهیر درقید حیات شهرستان تفرش با همکاری اداره پست و میراث فرهنگی منتشر و در سیستم پستی کشور در جریان است.
وی ادامه داد: این اقدام ارزشمند به‌منظور تجلیل از این بزرگان و با چاپ تمبر یادبود انجام گرفته است.
او گفت: مشاهیر تفرش که تمبر یادبود آنان منتشر شده است، در زمینه گردشگری سلامت، مجموعه داری خصوصی آثار موزه ای و تاریخی، افتتاح خانه مسافر، کمک در تهیه تابلوهای گردشگری، توسعه علمی و فرهنگی کشور نقش مهمی داشته‌اند.
رحیمی افزود: در حقیقت تمبر در طی تاریخ، با داشتن تصاویر و نمادهایی از اجتماع، فرهنگ و اقتصاد یک ملت، وظیفه انتقال تاریخ و فرهنگ کشورها را بر عهده داشته است و در سال‌های نه‌چندان دور، دولتمردان اغلب ممالک از تمبر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی بهره می‌بردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار