نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی ؛

ایجاد اشتغال و افزایش تولید با استفاده ازسازمان اتکا در دهلران

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان اتکا از ظرفیت هایی که درشهرستان دهلران در اختیار دارد می تواند زمینه اشتغال جوانان وتولید را در منطقه فراهم کند .
کد خبر: ۹۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 10 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام،بهزاد علیزاده در نشست با مدیر عامل سازمان اتکای کشور در محل کشت وصنعت اتکای دهلران گفت: استفاده مطلوب و بهینه از اراضی کشاورزی متعلق به سازمان اتکا در شهرستان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: اراضی کشاورزی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه فراهم کند و سازمان اتکا می‌تواند در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد مؤثر باشد..

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه با نظر مساعد مدیر عامل سازمان اتکا از جمله تنوع کشت و تغییر و اصلاح کشت محصولاتی که در منطقه انجام می‌شود و همچنین ایجاد صنایع تبدیلی با جدیت در دستور گار قرارگرفت.

 رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه دام و طیور تصمیمات و دستوراتی صادر شد که امیدواریم در آینده بتوانیم از خیر و برکت این تصمیمات برای مردم منطقه بهره مند شویم .

وی گفت: میزان اراضی در اختیار اتکای شهرستان حدود سه هزار و ۳۰۰ هکتار است که امسال دو هزار و ۳۰۰ هکتار آن زیر کشت رفته و اغلب کشت گندم می‌باشد.

علیزاده با اشاره به مشغول به کار بودن یکصد نفر از نیروهای بومی در اتکای دهلران افزود: با توجه به تغییری که در نوع کشت و تنوع کشت و ایجاد صنایع تبدیلی مد نظر است امیدواریم که ظرفیت اشتغال برای جوانان منطقه بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار