به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری فارس کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: مرکز تماس ۲۰۲۰ در راستای مشتریمداری و پاسخگویی صحیح به مشتریان در استان کردستان هم، چون دیگر استانهای کشور راهاندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات از سوی این مرکز ۲۴ ساعته است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه یک میلیون و ۳۸۵ هزار مورد تماس با مرکز ۲۰۲۰ توسط مشترکان مخابرات استان گرفته شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه زمان انتظار برای پاسخگویی به مشترکان استان حداکثر دو دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده است، افزود: زمان مکالمه هم یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده است.
حکمت با اعلام اینکه یک درصد تماسهای مشترکان استان با ۲۰۲۰ از دست رفته است، گفت: ۹۹ درصد مشکلات و سوالات مشترکان در همان لحظه تماس پاسخ داده شده است.
وی خاطر نشان ساخت: نمودارها و ماژولهای ویژه این سامانه که توسط کارشناسان در این حوزه بررسی میشوند عدم پاسخگویی به یک درصد ازکل تماسهای مشتریان را نمایش میدهد که علت تماسهای از دست رفته، قطع ارتباط از سوی مشترک و یا دلایل فنی است.
وی یادآور شد: بعد از شیوع بیماری کرونا میزان استفاده از اینترنت در استان هم مانند کشور افزایش پیدا کرده است و مشترکان بیشتری به دلیل عدم آشنایی با نرمافزارهای جدید در فضای مجازی و آموزشی با مرکز ۲۰۲۰ تماس گرفتند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۹۶ خط تلفن همراه و ١٦٨ هزار و ۵۷۲ پورت اینترنت خانگی مخابرات در کردستان وجود دارد.