در هفتمین روز دهه فجر؛

عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب روستای زنگ آباد چهاردولی قروه آغاز شد

آئین کلنگ زنی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب روستای زنگ آباد در شهرستان قروه شنبه هجدهم بهمن ماه و در هفتمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار قروه و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 07 February 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، این پروژه در روستای زنگ آباد در بخش چهاردولی آغاز شده و قرار است در مسیری به طول ۲۲۰۰ متر لوله گذاری، کار انتقال فاضلاب این روستا انجام شود.
روستای زنگ آباد دارای ۵۰ خانوار بوده و جمعیت این روستا ۲۰۰ نفر می‌باشد که پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب این روستا می‌تواند هم در بحث سلامت محیط زیست و هم ارائه خدمات بهتر به شهروندان مفید و مؤثر باشد.
گفتنی است از آغاز یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب، ۵۶ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۵۰۸ مترمکعب فاضلاب در سطح استان تصفیه شده است.
همچنین ۲۴.۶ کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب و ۲۷.۳ کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب با هدف ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در استان اجرا شده است.
طی این مدت قریب به ۵ هزار و ۳۰۰ حادثه شبکه‌های فاضلاب رفع اتفاق شده است که این امر منجر به بهبود وضعیت جمع آوری و انتقال فاضلاب در این حوزه گردیده است
در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت شهرنشین استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند؛ همچنین ۹ تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های استان با ظرفیت تصفیه مجموع بیش از ۲۳۰ هزار مترمکعب در سال در کردستان فعالیت می‌کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار