نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

اگر به مباحث قطعات و تجهیزات صنعتی علاقه دارید و یا قصد خرید این تجهیزات را برای مجموعه خود دارید ، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 14 February 2021

نمایندگی Cortem Group و گروه صنایع نمایندگی کورتم از برندهای کورتم CORTEM ، الفیت ELFIT و فوندیسونزو  FONDISONZO تشکیل شده است . این گروه با دارا بودن حدود نیم قرن تجربه در ساخت ، مهندسی و ارائه روش‌های نوین در زمینه تجهیزات ضد انفجار از مجموعه‌های پیشرو تولید کننده جهان در زمینه تجهیزات ضد انفجار است . تجهیزات تولیدی نمایندگی Cortem Group ، محصولاتی ایمن برای افراد و محیط کارگاهی و صنعتی می‌باشد که با نمایندگی در سراسر نقاط جهان و همچنین نمایندگی Cortem Group در ایران به ارائه و عرضه خدمات و محصولات می‌پردازند . اگر به مباحث قطعات و تجهیزات صنعتی علاقه دارید و یا قصد خرید این تجهیزات را برای مجموعه خود دارید ، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

آشنایی با گروه صنعتی و نمایندگی Cortem Group

نمایندگی کورتم یا همان نمایندگی Cortem Group تجهیزات الکتریکی با تائیدیه اروپایی ATEX و تائیدیه بین المللی    IEC Ex  می‌باشد که علاوه بر این محصولات ضد انفجار explosion proof از برند کورتم برای کشورهای روسیه ، قزاقستان و بلاروس مطابق با استانداردهای GOST TR CU ساخته می‌شود . با وجود این استانداردهای سخت گیرانه بین‌المللی ، محصولات و تجهیزات تولیدی نمایندگی Cortem Group ، محصولاتی ایمن برای افراد و محیط تولید کرده است . محصولات این تولید کننده از بهترین کیفیت و از جنس آلیاژهای آلومینیوم ، استیل و پلاستیک مقاوم است که مطابق کاربرد تجهیزاتی در کدهای حفاظتی ‘Ex d’, ‘Ex e’, ‘Ex de’, ‘Ex i’, ‘Ex n’  تولید می‌شوند .

نمایندگی Cortem Group از سال ۱۹۶۸ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکتریکی ضد آب و ضد انفجار با رویکرد استفاده در مناطق صنعتی پرخطر مانند پالایشگاه ‌ها و پتروشیمی‌ها آغاز نموده است . این شرکت با نوآوری و ارائه تکنولوژی به روز ، توانایی تامین تمام محصولات الکتریکی در اغلب حیطه ‌ها و مناطق عملیاتی را دارد ، به طوری که می‌توان نمایندگی کورتم را به عنوان سرآمد تولید کنندگان تجهیزات ضد انفجار در کاربردهای خشکی و ساحل قلمداد کرد .  

محصولات تولیدی نمایندگی Cortem Group

محصولات تولیدی نمایندگی کورتم به ویژه در زمینه تاسیسات الکتریکی ضد انفجار دارای گستره وسیعی است و شامل هزاران نوع محصول می‌شود. می توان این محصولات را در چند گروه کلی دسته‌بندی کرد :

کلیدها، سوکت، پلاگ‌های ضد آب و ضد انفجار در توان و کاربردهای مختلف

بلندگو، زنگ اخبار و سیستم‌های هشدار ضد آب و ضد انفجار

جعبه تقسیم‌های ضد آب و ضد انفجار در سایزها و کاربردهای مختلف

تابلوهای کنترل و محفظه‌های ابزار دقیق ضد آب و ضد انفجار

سیستم‌های ارتینگ ضد آب و ضد انفجار

دمنده‌ها و دستگاه‌های تهویه و ...

نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

استاندارهای محصولات و تجهیزات ضد انفجار نمایندگی کورتم CORTEM

شرکت و نمایندگی کورتم CORTEM طی سالیان سال توانسته تعداد زیادی از استانداردها و گواهینامه ‌های معتبر جهانی ضد انفجار را در زمینه لوازم الکتریکی ضد انفجار را از آن خود کند . تعدادی از این استانداردها که این شرکت موفق به اخذ آن‌ها شده است و مربوط به کشورهای روسیه ، بلاروس و قزاقستان می‌باشد ، شامل موارد زیر هستند:

  • استانداردهای بین المللی اروپا
  • استاندارد بین المللی ATEX  
  • مقررات بین المللی  IEC
  • استاندارد GOST
  • استاندارد  TR
  • استاندارد  CU

درباره شرکت توسعه سیماتک ایرانیان و فعالیتهای این مجموعه

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، وارد کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی و الكتریكال ، از جمله بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه برق صنعتی می باشد . توسعه سیماتک ایرانیان با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه و فروش تجهیزات الكتریكال و تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، موفق به دریافت گواهینامه‌های زیادی در حوزه فعالیت خویش شده است . از جمله این گواهینامه‌ها می‌توان به گواهینامه  سندیکای صنعت برق ، انجمن اتوماسیون صنعتی و انجمن صنایع و معادن اشاره کرد . سیماتک ایرانیان با بیش از یک دهه عملکرد بدون نقص در زمینه فروش تجهیزات صنعتی به صورت نمایندگی Cortem Group  در ایران در جهت تامین قطعات صنعتی به عنوان نمایندگی Cortem Group می کوشد . شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، خدمات تخصصی خود را با ارائه محصولات از برترین تجهیزات و برند تجاری دنیا تامین می نماید .

لیست برخی از لوازم الکتریکی ضد انفجار و تجهیزات ضد انفجار نمایندگی Cortem در ایران

  • مهتابی ضد انفجار Cortem
  • مهتابی ضد انفجار Cortem EXCEL
  • آویز ضد انفجار Cortem EWA
  • آویز کم مصرف ضد انفجار Cortem
  • پروژکتور ضد انفجار Cortem-SLEE
  • سوکت و پلاگ ضد انفجار Cortem
  • چراغ خروج ضد انفجار Cortem

تامین محصولات اتوماسیون صنعتی از شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی  Cortem Group  در ایران

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان به عنوان نمایندگی Cortem Group در ایران متشکل از یک تیم حرفه‌ای است . این نمایندگی کورتم در داخل کشور به درستی نیازهای اتوماسیونی خطوط تولید و مونتاژ صنعتی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها را شناسایی نموده است و با نیازسنجی صحیح و با ارائه محصولاتی با کیفیت ، با یکی از بهترین و شاخص‌ترین برندهای دنیا یعنی نمایندگی  Cortem Group  این نیاز را رفع ساخته است . با توجه به این‌که شرکت کورتم در طول چندین دهه فعالیت ، کیفیت محصولات خود را در تمام نمایندگی‌ها در سراسر نقاط جهان خوب و بالا نگه داشته است ؛ بنابراین خریداران جهت انتخاب محصولات و خرید می‌توانند با خیال راحت و مطمئن اقدام به خرید کنند.

نمایندگی CORTEM GROUP در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

مراحل و نحوه خرید در نمایندگیCortem Group  در ایران توسعه سیماتک ایرانیان

استعلام : خریدار ، استعلام کالای مورد نظر خود را از طریق تلفن، فکس و یا ایمیل برای نمایندگی ارسال می‌کند.

ارسال پیش فاکتور: پاسخ استعلام پس از بررسی کارشناس فنی و بازرگانی، بسته به نوع سفارش در طی چند روز کاری داده خواهد شد.

تایید پیش فاکتور: بعد از تایید پیشنهاد از نظر فنی و مالی از جانب خریدار تاییدیه به صورت کتبی برای فروشنده ارسال می شود.

ثبت سفارش : بعد از تایید کتبی خریدار و واریز پیش پرداخت، سفارش گذاری انجام می شود.

پرداخت هزینه و تحویل کالا: زمان تحویل کالا بسته به نوع سفارش متغیر بوده و بعد از حمل در دفتر سیماتک یا در صورت تمایل با هزینه خریدار در انبار خریدار تحویل گردیده و تسویه حساب صورت می‌گیرد.

کلام پایانی

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان نمایندگی Cortem Group در ایران امکان سفارش آنلاین تمامی محصولات اتوماسیون صنعتی از نمایندگی کورتم را فراهم نموده است . خریداران با وارد شدن به قسمت تماس در وب سایت توسعه سیماتک ایرانیان از راه‌های مختلفی شامل تلفن، فکس و یا ایمیل، موجودی محصول مورد نظر خود را استعلام خواهند گرفت . پاسخ به استعلام در اسرع وقت پس از بررسی کارشناس فنی و بازرگانی به صورت پیش فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود . در مرحله بعدی و پس از تایید پیش فاکتور، ثبت سفارش و پرداخت ، سفارش مشتریان از نمایندگی Cortem Group ارسال خواهد شد . نحوه ارسال و مدت زمان برای تحویل آن ، با توجه به نوع سفارش متفاوت بوده و زمان دقیق آن در زمان ثبت سفارش با خریدار هماهنگ خواهد شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد