نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت گشایش یافت

کد خبر: ۹۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 14 September 2015
رشت - ایرنا - در آستانه بازگشایی مدارس ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسوولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.
[نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت گشایش یافت]

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان یکشنبه شب در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به در پیش بودن ایام بازگشایی مدارس اظهار کرد : در آستانه بازگشایی مدارس دو نمایشگاه در شهرهای رشت و لاهیجان گشایش یافته است.
علی منتظری افزود : این نمایشگاه ها در مجموع در قالب 424 غرفه شامل 224 غرفه در رشت و 200 غرفه در لاهیجان اقلام مورد نیازشهروندان و بیشتر لوازم مورد نیاز مدارس را در معرض دید و خرید عموم قرار می دهند.
وی انواع کیف و کفش، نوشت افزار، پوشاک ، مواد غذایی و پروتئینی را از جمله کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها عنوان و تصریح کرد : کالاهای این نمایشگاهها با تخفیف بین 10 تا 15 درصدی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد : همچنین 558 واحد صنفی به صورت فروش های فوق العاده در سراسر استان دایر شده است.
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای رشت، از بیست و یکم لغایت سی و ام شهریورماه جاری از ساعت 10 صبح تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار