نظارت بر تأسیسات گردشگری استان مرکزی تشدید شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 15 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید حسن حسینی با اشاره به آغاز گشت‌های نظارت بر تاسیسات گردشگری افزود: گشت مشترک نظارت بر تاسیسات گردشگری و بازدید از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی تمامی محور های مواصلاتی استان با حضور نمایندگانی از اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه‌ها، استانداری مرکزی و ستاد اقامه نماز با محوریت خدمات سفرهای نوروز ی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۲۰ واحد پذیرایی بین راهی در محورهای استان در این گشت‌ها مورد بازدید قرار گرفت، گفت: در این بازدید به ۸ مجتمع گردشگری به لحاظ برخی نواقص تذکر کتبی داده شد.
حسینی هدف از انجام این بازدیدها را آمادگی و ارائه خدمات به مسافران استان و اطمینان از رعایت کامل موارد بهداشتی در مراکز خدمات رسان به مسافران دانست و گفت: این بازدیدها در ۴ روز متوالی در کل محورهای سطح استان از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسان به مسافران انجام شد و تجهیزات و امکانات نمازخانه‌های بین راهی و وضعیت سرویس‌های بهداشتی بازدید شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر تاسیسات گردشگری، آژانس‌های مسافرتی شهرستان دلیجان مورد بازدید قرار گرفتند و یک تذکر کتبی نیز داده شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تاکید کرد: تاسیسات گردشگری و آژانس‌های مسافرتی دریافت کننده تذکر کتبی ۱۵ روز برای رفع نواقص خود فرصت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار