استاندار آذربایجان شرقی:

مردم استان تنها با پرداخت شش درصد از هزینه‌های درمانی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد که مردم استان تنها با پرداخت شش درصد از هزینه‌های درمانی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند و دولت بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمانی مردم را متقبل شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 17 September 2015

دولت 760 میلیارد تومان هزینه‌ درمانی مردم استان را پرداخت كرد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید در سال گذشته 280 میلیارد تومان به صورت مستقیم و 480 میلیارد تومان به صورت غیرمستقیم برای درمان مردم استان هزینه کرده است.

دکتر اسماعیل جبارزاده در همایش روحانیون منتخب استان که با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری، رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری برگزار شد، با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سلامت، اظهار داشت: در حال حاضر همه مردم استان تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند و مردم برخلاف گذشته دغدغه هزینه‌های درمانی خود را ندارند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که سلامت و امنیت دو مقوله مهمی است که دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به آنها دارد، افزود: علاوه بر این در حوزه‌های دیگر نیز دولت اقدامات مهمی انجام داده است.

وی با بیان این که آذربایجان شرقی از امن‌ترین استان‌های کشور است، گفت: در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، ضریب امنیتی استان آذربایجان شرقی علی‌رغم وضعیت جغرافیایی حساس این استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از شخصیت مبارز حجت‌الاسلام ناطق نوری و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی وی تمجید کرد و گفت: حجت‌الاسلام ناطق نوری در دوران مبارزات انقلابی و در عرصه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در عرصه‌های مدیریتی و قانون‌گذاری نقش تاثیرگذاری داشتند و سعه صدر ایشان زبانزد خاص و عام است.

تعدادی از روحانیون استان نیز در این مراسم دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل مختلف استان بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار