برگزاری کارگاه هاي آموزشي و نمایشگاه قرآنی

کد خبر: ۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 02 March 2015

 در حاشیه مسابقات سراسري قرآن کريم

به گزارش خبرنگار ما ؛  کامران زمان ناميان مسئول کميته آموزش سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم در نشست خبري با خبرنگاران اظهار کرد: از تاريخ ششم تا نهم  اسفند ماه 10 کارگاه آموزشي هر کدام در سه کلاس برگزار شد که در مجموع بيش از 5000 نفر در اين کارگاه ها شرکت کرده اند.

وي گفت:  از جمله اين کارگاه ها مي توان به برگزاري کارگاه هاي قرآني و تربيتي با حضور معلمان و عموم علاقمندان، دوه ها و کلاس هاي تخصصي براي متسابقان کشوري و داوران برگزيده استان توسط اساتيد و داوران بين المللي، آموزش هاي عمومي قرآن کريم از جمله روخواني، روانخواني و مفاهيم در سطح شهرستانهاي استان، نشست تخصصي اساتيد و داوران با متساقان پيرامون اصول قرايت استادانه و نشست صميمي رييس مرکز امور قرآني سازمان اوقاف و امور خيريه با متسابقان اشاره کرد.

وي با اشاره به برگزاري کلاس هاي تخصصي ويژه متسابقين استان آذربايجان شرقي گفت: قبل از شروع مسابقات، کلاس هاي تخصصي ويژه متسابقين استاني از تاريخ 29 بهمن ماه تا چهارم اسفند ماه جاري با موضوعات تدبر در قرآن، صوت، لحن و تجويد برگزار شده است.

کارگاه تصحيح قرائت نماز، کارگاه مطالعه روش‌مند قرآن کريم، کارگاه مراحل انس با قرآن، کارگاه آموزش روش صحيح‌خواني قرآن، کارگاه روش حفظ قرآن، کارگاه مهارت‌هاي زندگي قرآني و اسلامي و کارگاه روش حفظ قرآن کريم از جمله کارگاه هايي است که براي عموم مدعوين و بازديدکنندگان در حاشيه اين مسابقات داير است.

 از ديگر برنامه‌هاي آموزشي برپايي کلاس آموزشي تدبر در قرآن کريم است که در حاشيه سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن برگزار مي‌شود.

  همچنين کارگاه هاي تجويد، وقف و ابتدا،حفظ قرآن و صوت و لحن ويژه داوران شهرستان ها در اين مسابقات در حال برگزاري است.

  ‌دوره آموزشي نشست تخصصي اساتيد و هيئت داوران با متسابقان پيرامون ارائه قرائت استادانه و کارگاه وقف و ابتدا و فنون داوري  نيز در حاشيه سي و هفتمين دوره مسابقات سراسري قرآن برگزار مي‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار