برگزاری جشنواره ملی و تخصصی کار جامه

جشنواره ملی و تخصصی کار جامه و هشتمین جشنواره مد و لباس استانی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 10 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، اولین جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس استان مرکزی با حضور اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، اداره کل امور اقتصادی استانداری، صدا و سیما، سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف استان و انجمن طراحان مد و لباس استان در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزارشد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این جلسه گفت: سعی ما بر این است که از نظر و‌ رای طراحان و تولیدکنندگان معتبر کشور استفاده کنیم که این موضوع می‌تواند بر کمیت و کیفیت برپایی نمایشگاه بیفزاید.
حجت الاسلام عباس دانشی افزود: مُد ، چیزی فراتر از حس زیبایی دوستی انسان است بنابراین زیبایی را نباید در مُدهای نامتعارف جستجو کرد.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد: اگر جامعه نتواند به مردم ، به ویژه جوانان و نوجوانان خود مسیرها و شیوه های درست تخلیه هیجانات را ارائه کند ، طبیعی است که آنان سردرگم و بی هدف رها خواهند شد.
وی پوشاک را یکی از ابزارهای نشان‌دهنده فرهنگ یک جامعه خواند و افزود: پوشاک میتواند همانند یک پرچم تبدیل به هویت ملی و شخصیت یک کشور شود.
برگزاری نمایشگاه فصلی طراحان و تولید کنندگان به منظور ساماندهی و ارتقاء امور مالی و لباس استان ، نشست کارشناسی و تخصصی با اداره کل صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مد و لباس استان و گروه های منتخب به تولیدکنندگان به منظور برگزاری جشنواره ملی کارجامه از مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار