روش‌های تبلیغات صنایع‌دستی کرمان استانداردسازی می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: با توجه به لزوم ارتقای کیفیت برای فروش صنایع دستی و حضور موفق و بالا بردن توان رقابت در بازارهای داخلی و بین المللی، روش های تبلیغات و معرفی صنایع دستی باید استاندارسازی شود.
کد خبر: ۹۷۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 15 June 2021

 

به گزارش تابناک کرمان، کاظم حسین‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای استاندارسازی روش های تبلیغات و معرفی صنایع دستی و به مناسبت هفته میراث فرهنگی، دوره آموزشی روش‌های استاندارد در معرفی و تبلیغات صنایع‌دستی کرمان امروز (سه شنبه) در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره که ویژه فعالان، تجار، تولیدکنندگان و فروشندگان حوزه فرش و صنایع‌دستی است با حضور شهرزاد مصطفوی کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی و مدرس دوره‌های بازاریابی و فروش اجرا می شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان ادامه داد: این دوره آموزشی رایگان و با همکاری کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی کرمان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بیست و پنجم خرداد در محل اتاق بازرگانی کرمان برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۷۰ هزار صنعتگر و هنرمند صنایع دستی در ۱۰۰ رشته در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند تاکید کرد: هرساله دوره‌های مختلف صنایع‌دستی برای هنرمندان، فعالان و افرادی که مرتبط با حوزه صنایع‌دستی هستند برگزار می‌شود که تاثیر مهمی در ارتقای فروش تولیدات صنایع دستی هنرمندان استان کرمان دارد.

حسین زاده اظهار داشت: علاقمندان و فعالان حوزه صنایع دستی استان کرمان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی به سایت https: kermantrip.com مراجعه کنند.

وی افزود: یکی از الزامات مهم برای رونق تولید صنایع دستی استان توجه به برند سازی و تجاری سازی این صنعت است و در همین راستا سال گذشته کارگاه آموزشی تجاری سازی و برند سازی برای نخستین مرتبه با حضور ۴۰ هنرمند و فعال صنایع دستی در کرمان برگزار شد.

استان کرمان به دلیل غنای فرهنگی و اقلیم متفاوت دارای صنایع دستی متعددی همچون، فرش، گلیم، پته، مصنوعات فلزی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، شال و غیره است که اغلب آنها شهرت جهانی دارند.

۲۰ تا ۲۶ خرداد به عنوان هفته صنایع دستی نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار