دستگیری ۹ دلال گوشت مرغ در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۹ دلال و واسطه اقتصادی که قصد توزیع ۲۷ تن گوشت مرغ به نرخ غیر مصوب دراین استان را داشتند، خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 29 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان گفت: که در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر این که تعدادی از افراد سودجو در در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ قصد عرضه خارج از شبکه توزیع و به نرخ غیر مصوب گوشت مرغ را دارند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت : ماموران در تحقیقات صورت گرفته، متوجه شدند که حدود ۲۷ تن گوشت مرغ  بدون مجوز توسط ۹ نفر دلال و واسطه با هشت دستگاه خودروی یخچال قصد اختلال در نظام توزیع و افزایش قیمت مرغ را داشتند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش مرغ های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان پنج  میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر و برای رسیدگی به جرایم تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز شدند .

سردار محمدیان گفت: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به دنبال سودجویی هستند باید بدانند که با آن ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار