دستگيري و انهدام باند سارقان مسلح جاده اي در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری و انهدام باند زورگيران و سارقان مسلح جاده ای و اعتراف آنان به ۵ فقره سرقت مسلحانه جاده ای در استان های مرکزی و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 06 July 2021


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در سال گذشته با وقوع چندین مورد زور گيري و سرقت مسلحانه از خودروهای شوتی توسط افرادی ناشناس در محل های خلوت در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس استان و با همکاری پلیس شازند دنبال شد.
وی یادآورشد: سرانجام با بهره گیری از اقداماتی تخصصی، اعضای این باند سرقت مسلحانه در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیم هایی متشکل از ماموران انتظامی شهرستان شازند و کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل زندگی سارقان اعزام و با مراقبت های نامحسوس شبانه روزی انجام شده، اعضای این باند سه نفره سرقت شناسایی شدند.
سردار مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در عملیاتی هماهنگ، هر سه نفر سارق دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شدند.
وی یادآورشد: با استفاده از روش های تخصصی کارآگاهان پلیس و با تکمیل اسناد و مدارک لازم، اعضای این باند به پنج فقره سرقت مسلحانه جاده ای و دو فقره سرقت نافرجام مسلحانه در جاده های استان های مرکزی و لرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دستگیر شدگان در این عملیات، با تکمیل تحقیقات پلیس برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار