رونمایی از سامانه یکپارچه بارشماری سینا(سیباس) در بندر شهید رجایی

تابناک-باحضور مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از سامانه یکپارچه بارشماری سینا (سیباس) رونمایی شد.
کد خبر: ۹۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 05 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛ مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت:
با رونمایی از این سامانه قادر خواهیم بود عملیات بارشماری از اسکله، محوطه و درب خروج را با این نرم افزار انجام دهیم.

دکتر طراح زادگان افزود: این سامانه در آذر ۹۹ در بندر چابهار که محدودتر است، اجرایی شد و در اسکله شهید رجایی به صورت آزمایشی انجام شد.

دکتر طراح زادگان اظهار داشت: در حال حاضر نیز آمادگی داریم که این سامانه را برای کل بارشماری بندر شهید رجایی فعال کنیم.
وی گفت: البته در حال حاضر سامانه فوق در محوطه اختصاصی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا فعال و راه اندازی شده و پس از تایید به صورت سراسری راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با قدردانی از همکارانش در بندرعباس برای آماده سازی این سامانه، اظهار داشت همکاران با دید تحولی و پیشرفت بارشماری کنند و اشکالات موجود را برطرف نمایند.
وی گفت: این سامانه پس از تایید نهایی توسط اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان و اخذ مجوزهای لازم به عنوان بارشمار سراسری استفاده می شود.

دکتر طراح زادگان گفت: آمادگی داریم این سامانه را در اختیار سایر شرکت های فعال بندری قرار دهیم .
وی گفت:عملیات بارشماری با استفاده از تجهیزات در حال انجام است که این تجهیزات به روز نیست و تامین آن سخت و حجم آن بزرگ است و به همین دلیل سیستم و سامانه یکپارچه بارشماری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا اشاره نمود : همواره تلاش شرکت سینا اجرای سیاست های سازمان بنادر ودریانوردی بوده و بحمدالله تاکنون نارضایتی از عملکرد همکارانم در بنادر اعلام نشده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با بیمارستان صاحب الزمان (عج) بندرعباس در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و مشارکت 20 میلیارد ریالی جهت تعمیر وتجهیز امکانات پزشکی گفت: همواره آمادگی مشارکت در این بخش ها را داریم و از رئیس شرکت خدمات دریایی و بندری جنوب شرق هم می خواهم در این حوزه بررسی نمایند و مشارکت داشته باشیم.

دکتر طراح زادگان گفت: در راستای تاکیدات مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان جهت نوآوری و حرکت روبه رشد، برنامه هایی علاوه بر راه اندازی سامانه سیباس مانند راه اندازی گیت هوشمند جهت ورود و خروج کشنده ها به پایانه های کانتینری داریم و منتظر تعیین محل نصب این گیت توسط اداره کل بنادر ودریانوردی هستیم .

وی افزود: همچنین در راستای تاکیدات مدیر عامل سازمان بنادر ودریانوردی در بخش HSE و نصب نمایشگرها در بنادر، تجهیزات مورد نظر خریداری و منتظر نصب بیلبوردها هستیم که نصب آنها در فرهنگ سازی اثرگذار است و اگر لوکیشن هوشمند نصب شود، نمایشگرها نیز نصب می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا گفت: توسعه شرکت در حوزه IT مدنظرمان بود که آن را زمینه رشد شرکت می دانیم و بحث استفاده از نرم افزارهای بومی مدنظر بود که چندین شرکت در حوزه های مختلف زمینه فعالیت شان فراهم شده است که با سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی هماهنگ هستند که اعتبار اجرای آن بیش از 40میلیارد تومان برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار