رئیس اوقاف و امور خیریه نهبندان :

اجرای طرح «بصیرت عاشورایی» در استان

«حمید بهادری» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه محرم طرح «بصیرت عاشورایی» در بقاع متبرکه شهرستان نهبندان همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.
کد خبر: ۹۸۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 15 August 2021

به تابناک خراسان جنوبی ، رئیس اوقاف و امور خیریه نهبندان در ادامه بیان کرد: طرح «بصیرت عاشورایی» در چهار نقطه از شهرستان نهبندان از جمله امامزاده سیدعلی(ع)، امامزاده سیدالحسین(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مجتمع فرهنگی صاحب الزمان(عج) در حال برگزاری است.
وی با اشاره به برنامه های طرح«بصیرت عاشورایی» گفت: در راستای اجرای این طرح بحث برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، همایش احلی من العسل، همایش رهروان زینبی و نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در دستور کار قرار گرفته است.
بهادری با بیان اینکه چهار مبلغ بومی و غیربومی در این شهرستان بحث تبلیغ را بر عهده دارند، ادامه داد: سه نفر از این مبلغان بومی و یک نفر اعزامی از قم هستند و شب های محرم به سخنرانی در خصوص مسائل روز و ولایت مداری می پردازند و بحث برپایی خیمه های معرفت نیز در دستور کار خود قرار داده اند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تمامی برنامه های طرح «بصیرت عاشورایی» در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و بقاع متبرکه این شهرستان از فضای مجازی غافل نشده اند و در این زمینه اقداماتی انجام می دهند.
وی در پایان با اشاره به اینکه 217 موقوفه با نیت ماه محرم در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از محل درآمد و منابع این موقوفات بحث اطعام عزاداران سیدالشهدا(ع) در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار