کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان آماده دریافت نذورات است

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خوزستان گفت: مردم می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان برسد.
کد خبر: ۹۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 17 August 2021

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خوزستان گفت: مردم می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان برسد.

جمال شیبه بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اجتناب ازپخت غذا و به منظور جلوگیری از هرگونه اسراف، مردم مومن و حسینی خوزستان می‌توانند با تحویل نذورات خود به این نهاد حمایتی، آنها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی گفت: افراد خیر و نوعدوست می‌توانند نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۱۴۰۵۷۵نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و نیز شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷* در اختیار این کمیته قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان با اشاره به راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه‌ این کمیته برای طرح اطعام حسینی امداد در ایام محرم و صفر بیان کرد: پیش بینی می‌شود در طول ماه محرم و صفر یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری پخت و توزیع شود.

وی گفت: همچنین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای توزیع بین مددجویان زیرپوشش و نیازمندان تامین و توزیع می‌شود.
شیبه بیان کرد:در ایام محرم و صفر پارسال نیز به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و موسسات خیریه بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق این کمیته جمع آوری شد.

در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار