فرماندار تنگستان:
فرماندار تنگستان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تخصیص اعتبارات لازم همه فضاهای نامناسب آموزشی در شهرستان تنگستان بازسازی و تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 24 September 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا ترک‌زاده دیروز درجمع دانش آموزان مدرسه  نمونه دوره  متوسطه اول نرجس تنگستان با تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس پرداخت و اظهارداشت: آغاز سال تحصیلی در هر منطقه و ناحیه تحولی ایجاد می‌کند و زمینه  نشاط و شادابی خاصی در مناطق فراهم می‌کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه همه مردم در قبال جامعه و منطقه خود مسئول هستند تصریح کرد: هر رشدی در جامعه  ناشی از ایده‌ها و افکار افراد است  و برای اینکه جامعه خوبی داشته باشیم ، همه مسئول هستند.

وی با بیان اینکه پیشرفت هر جامعه با تلاش همه جانبه حاصل می‌‎شود گفت: اگر جوامعی درزمینه‌های علمی، اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی  به پیشرفت‌هایی رسیده‌اند با تلاش افراد آن جامعه حاصل شده  که لازم است که در این عرصه همگان با تلاش نیازهای جامعه برای رشد وتوسعه محقق کنند.

ترک‌زاده تاکید کرد: اراده بسیاری قوی از ناحیه مسئولان دردولت تدبیروامید برای ارتقاء سطح ومتناسب سازی فضاهای آموزشی وجود دارد تا شرایط برای آموزش بیشتر و بهتر فراهم شود.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه تمام کلاس‌های درس تنگستان به وسائل خنک کننده مجهز می‌شود افزود: براساس تاکید استاندار بوشهر ضمن تجهیز  کلاس‌های درس به امکانات آموزشی نوین و جدید این کلاس‌ها به وسائل خنک کننده مجهز می‌شود.

وی با بیان اینکه سال قبل در زمینه تجهیز امکانات و فضا سازی مدارس شهرستان تنگستان بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شد گفت: همه فضاهای آموزشی موجود در شهرستان تنگستان که دارای وضعیت نامناسبی هستند بازسازی و بهسازی می‌شوند که در این خصوص اعتبارات لازم مصوب شده است.

ترک‌زاده با تاکید بر افزایش روحیه مشارکت پذیری افزود: روحیه مشارکت پذیری در دانش آموزان که مورد تاکید مسئولان، متولیان واولیاء آموزش وپرورش است باید درسطح شهرستان افزایش یابد.

فرماندار تنگستان افزود: مطمئنا از دانش آموزان و همه کسانی که دل در گرو آموزش وپرورش دارند استفاده می‌شود تا سبب رشد تحصیلی در تنگستان شود.

وی تاکید کرد: برای دانش آموزان تنگستانی شرایطی مهیا می‌شود تا بتوانند در رقابت‌های علمی والمپیادهای مختلف خودشان را بهتر از گذشته نشان دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار