رئیس کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کرد:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به زیان ۳ هزار مشترک برق استان به علت نوسانات، گفت: دستگاه قضائی در راستای صیانت از حقوق عامه موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 31 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح یک شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال خراسان شمالی اظهار کرد: در خصوص بررسی میزان و نحوه خسارت‌های وارده به مشترکین برق سابقا کارگروه ویژه ای تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: متعاقب بررسی‌های صورت گرفته ۳ هزار مشترک برق در استان، به علت قطعی و نوسانات برق دچار خسارت شده اند.

وی افزود: کی از دلایل بروز تأخیر در پرداخت خسارت به مشترکین به عدم مشارکت شرکت‌های بیمه در مناقصه‌های شرکت توزیع نیروی برق بر می‌گردد که با توجه به کلیات و گستردگی این مسأله در سطح ملی مقرر شد مراتب از طریق قوه قضائیه و نهاد ریاست جمهوری پیگیری شود.

جعفری بیان داشت: این موضوع از جمله خواسته‌ها و مطالبات جدی مردم است لذا دستگاه قضائی در راستای صیانت از حقوق عامه به طور دقیق مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: چنانچه برای دستگاه قضائی محرز شود که اشخاص حقوقی ذی ربط با قصور و سهل انگاری و ترک فعل از ایفای وظایف قانونی خود امتناع کرده باشند برابر قانون و بدون اغماض و مماشات با آنان برخورد خواهد شد.

نحوه اجرای احکام مربوط به بدهی واحدهای تولیدی با محوریت جلوگیری از تعطیلی این واحدها، اصلاح فرایند واگذاری اراضی ملی جهت اجرای طرح‌ها به اشخاص توأم با راستی آزمایی چند مرحله‌ای، بررسی مشکلات مربوط به قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از سوی نانوایی‌ها، نارضایتی‌های عمومی ناشی از سد معبر برخی کسبه، ضرورت اصلاح قانون بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و همچنین پیگیری مشکلات مربوط به واحدهای ناتمام و نیز مشکل تأمین آب گلستان شهر از دیگر موضوعات مورد بحث و بررسی در این نشست به شمار می‌رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار