مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه:
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه با اشاره به دومین مرحله حمایت‌ها از نظام سلامت استان، گفت: در مجموع این ۲ مرحله، ۱۲ میلیارد ریال (۵۷۵ قلم) تجهیزات پزشکی و سلامت مورد نیاز بیماران کرونایی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهدا کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 01 November 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «محمدرضا نجفی شجاع» روز دوشنبه در آیین اهدای تجهیزات و لوازم پزشکی بانک مهر ایران که در بیمارستان طالقانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بانک مهر ایران در ۲ مرحله و در طرح شهید سلیمانی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمک کرده که در مرحله اول بودجه کل کشور ۱۳۰ میلیارد ریال و ۱۵ هزار قلم تجهیزات بود که سهم استان کرمانشاه از این مقدار پنج میلیارد ریال و ۳۳۹ قلم تجهیزات شامل ۲۳ دستگاه اکسیژن ساز و متعلقات، ۲۴ دستگاه یو وی، ۱۴۶ دستگاه تب سنج لیزری و ۱۴۶دستگاه پالس اکسی متر شد.

بانک مهر ایران ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در کرمانشاه اهدا کرد
محمدرضا نجفی شجاع مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه
وی بودجه کل کشور در مرحله دوم را ۱۷۰ میلیارد ریال و ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی اعلام کرد و افزود: در این مرحله سهم استان کرمانشاه هفت میلیارد ریال و ۲۳۶ قلم تجهیزات شامل ۲۳ دستگاه بارکدخوان، ۱۰۰ دستگاه پالس اکسی متر، ۸۷ دستگاه ترمومتر حرفه ای، ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز و شش دستگاه تعالی اورژانس است که امروز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل داده شد.

نجفی شجاع با اشاره به اینکه بانک مهر ایران در زلزله سال ۹۶ کرمانشاه در کنار مردم حضور داشت و برای رفع مشکلات آن‌ها پای کار بود، گفت: بانک مهر ایران بعد از زلزله سه مرکز بهداشت را در قصرشیرین و گیلانغرب را ساخت که هم اکنون آماده بهره‌برداری و ارائه خدمت به بیماران است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه از پرداخت ۷۶۰ فقره تسهیلات کم بهره به ارزش چهار میلیارد تومان به نیازمندان و بیماران در طول ۲ سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: بانک مهر آماده هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمت هر چه بهتر به بیماران تحت درمان این دانشگاه است.

بانک مهر ایران ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در کرمانشاه اهدا کرد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این مراسم یکی از راه‌های ارتقای سلامت در جامعه را مشارکت‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها دانست و گفت: در همین راستا بانک مهر ایران در کرمانشاه در این ۲ مرحله ۵۷۵ قلم تجهیزات پزشکی را به دانشگاه اهدا کرده است که کاری بسیار ارزشمند است.

«محمودرضا مرادی» با اشاره به اینکه ارتقای نظام سلامت دارای سه ضلع مردم، وزارت بهداشت و سازمان‌های دولتی و غیردولتی است، یادآور شد: هیچ کاری بدون حمایت و دخالت مردم به موفقیت نمی‌رسد و اگر مردم همکاری لازم را نداشته باشند نمیتوانیم انتظار داشته باشیم نظام سلامت ارتقا یابد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار