سرمربی لبنیات هراز آمل: 
سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: پیش بینی بازی سخت در مقابل سپاهان را داشتیم، آنها با قدرت بالایی که داشتند توانستند مدیریت بازی را در اختیار بگیرند و به برتری در این بازی برسند.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 08 November 2021

بهروز عطایی پس از باخت 3 بریک تیمش در مقابل سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی چنین بازی سختی را داشتیم چرا که دو تیم بالای جدول با یکدیگر رقابت داشتند، ست اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما از ست دوم بهتر شدیم و در ست سوم توانستیم فشار بیشتری روی حریف داشته و به پیروزی برسیم.
وی افزود: در ست دوم توانستیم کمی امتیازات از دست داده را جبران کنیم اما سپاهان با قدرت بالایی که دارد، توانست مدیریت بازی را در اختیار بگیرد به برتری برسد، در مجموع سپاهان تیم بهتری بود. از بازیکنان تیم خودم نیز راضی هستیم، اما باید عملکرد بهتری داشته باشیم، سه مصدوم داریم که کار را برای ما سخت کرده است، سه نفری که از بازیکنان اصلی تیم هستند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل با بیان اینکه این فصل رقابتهای لیگ برتر سخت و فشرده است، گفت: متاسفانه لیگ فشرده ای داریم که امیدوارم به بازیکنان آسیب نرساند و موجب مصدومیت آنها نشود، این فصل تیم‌ها بسیار نزدیک به هم هستند، چند تیم خوب داریم و پیش بینی نتایج را نمی توان انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار