مدیر کل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: دفترچه‌های بیمه سلامت دیگر به صورت خودکار و سیستمی تمدید نمی‌شود و لازم است بیمه شدگان نسبت به تمدید دفترچه‌های خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 10 November 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به منظور کاهش تردد بیمه شدگان، تجمیع آنان و همچنین جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، سازمان بیمه سلامت ایران در ۲ مرحله در صندوق‌های بیمه سلامت همگانی و روستاییان و عشایر به صورت خودکار و سیستمی دفترچه‌ها و بیمه نامه‌ها را تمدید کرد.

وی افزود: از تاریخ ۱۴٠٠/۹/۳٠ تمدید دفترچه به صورت سیستمی انجام نمی‌شود و بیمه شدگان صندوق سلامت همگانی و روستاییان و عشایر که در استان کرمانشاه جمعیتی بالغ بر ۸۵٠ هزار نفر هستند، توجه داشته باشند، از این تاریخ به بعد در صورت نیاز به تمدید دفترچه باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران به تمدید دفترچه‌های خود اقدام نمایند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: ٣٣ دفتر پیشخوان خدمات طرف قرار داد بیمه سلامت هستند که ٩ دفتر در شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین از ۲٠ دی ماه بامراجعت به سامانه خدماتی غیرحضوری نیز می‌توانند نسبت به تمدید پوشش بیمه‌ای و اعتبار دفترچه هایشان اقدام کنند.

قادری با تاکید بر اینکه پوشش هزینه‌های درمانی از زمان تاریخ تمدید دفترچه خواهد بود، یادآور شد: بیمه شدگان باید هر چه زودتر نسبت به تمدید دفترچه‌های خود اقدام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار