وزیر کشور گفت: نیاز مهم و استراتژیک استان از یک طرف  پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر از طرف دیگر موجب می‌شود تا مازندران قطب مهم توسعه کشور باشد که باید در این راستا اهتمام ویژه صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 11 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران، وحیدی وزیر کشور دقایقی قبل با استقبال مسئولان مازندران وارد ساری شد. او با همراهی حسینی پور استاندار جدید مازندران و حسین‌زادگان به زیارت اهل قبور و دیدار نماینده ولی فقیه در استان مازندران رفتند و سپس در جلسه معارفه استاندار حضور یافتند.

وحیدی در دیدار با آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: نیاز مهم و استراتژیک استان از یک طرف  پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر از طرف دیگر موجب می‌شود تا مازندران قطب مهم توسعه کشور باشد که باید در این راستا اهتمام ویژه صورت گیرد.

وی افزود: امیدواریم دوره جدیدی را آغاز کنیم و پاسخگوی نیازهای مردم شهیدپرور و حماسه‌ساز استان باشیم. ضمن تقدیر از زحمات آقای حسین زادگان، ان شاالله آقای حسینی پور که از رزمندگان و مجاهدان هستند را به‌عنوان استاندار مازندران معرفی می کنیم.

آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز اظهار داشت: حسین زادگان استانداری مطلع و پرتلاش بوده و امیدواریم آقای حسینی پور نیز با توجه به برجستگی‌های مردم استان آن‌ها را تقویت کرده و بزرگ بدارد.

وی افزود: بنا بر تاکید رئیس جمهور همه ما یک تیم و همدل هستیم، امروز مازندران سرسبز بلاتکلیف است و نیاز به نگاهی ویژه دارد، اگر مشکلات اینجا برطرف شود مسائل پایتخت نیز حل خواهد شد.

لائینی گفت: قطعا حسین زادگان از تجربیاتی که دارند دریغ نخواهند کرد و حسینی پور هم با سعه صدر از همه تجربیات استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار