فرزند شهید خطاب به استاندار
احمدی خطاب به استاندار گفت : آقای احمدزاده متاسفانه هنوز بازار ارسال سوغات به تهران رواج دارد! مراقب معامله گری ها باشید.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 11 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی احمدی، فرزند شهید ولی احمدی و بسیجی زمان جنگ گفت : این روزها و با تغییر دولت شنیدیم که از زبان استاندار گفته شد تاکنون هیچ فرد اصلاح طلبی مراجعه نکرده که تقاضای پست کند! مگر قرار است با این همه افتضاحاتی که این غربگرایان بوجود آورده اند و با سیاست های غلط خود حاج قاسم را از ما گرفتند ، باز هم مدیریت کشور به آن ها سپرده شود.
این فرزند شهید ادامه داد : هر چند تعدادی از این افراد با نقاب اصولگرایی وارد می شوند و پیگیر اهداف خود هستند ضمن اینکه چه بسا با رسیدن به اهداف خود با برنامه ریزی های چند ساله به ریش ما هم می خندند.
احمدی افزود : می بینیم سهم خواهی ها زیاد است و ترس این داریم که ما را هم متهم به سهم خواهی کنند در حالی که ما دغدغه کشور و وضعیت مردم را داریم.
وی ادامه داد : انتظار ما این است که سیاسیون و نخبگان به جای سماجت بر انتخاب افراد، استاندار را به جدش قسم دهند که بهترین ها را انتخاب کنند که با تحقق چنین رویه ای ، هم خداوند و هو شهدا راضی خواهند بود.
احمدی اظهار داشت : وقتی فرهنگ تلاش برای مدیریت در راستای تحقق فساد و رانت را سد کنیم مطمئنا کسی دیگر تلاشی برای این کار نخواهد کرد.
این فرزند شهید ادامه داد : متاسفانه تهران مرکز لابیگری شده است و فشارهایی که انجا برای مدیریت در استان وارد می شود به مراتب بیشتر از فشارهای درون استان است!
احمدی خطاب به استاندار گفت : آقای احمدزاده متاسفانه هنوز بازار ارسال سوغات به تهران رواج دارد! مراقب معامله گری ها باشید.
وی با اشاره به این نکته که انتظار داریم جلسات با فرزندان شهدا نمادین نباشد ادامه داد : در دوره یکی از استانداران گذشته هم همین نشست برگزار شد و هر کدام ۵ دقیقه ای صحبت کردیم و دیگر تمام شد و هیچ توجهی به درخواست ها نشد و اقدامی صورت نگرفت.
احمدی گفت : می بینیم دولت های مختلف چه اصولگرا چه اصلاح طلب در هر موردی نظر متفاوت داشته باشند اما در خصوص نوع برخورد با فرزندان شهدا یک سیاست دارند!
وی افزود : در جلسه ای خطاب به وزیر نیرو گفتم چطور در همین دستگاه تحت مدیریت شما ۱۵۰ فرزند شهید وجود دارد که دارای مدارج علمی هستند و ۱۵۰ مدیریت هم وجود دارد اما هنوز یک نفر از این افراد را در پست مدیریتی بکار نگرفته اید!؟

فرزند شهید ادامه داد : مشخص است که در کشور سیاستی پیگیری می شود که ما را زیر چتر سیاسیون و جناح ها ببرند اما ما این را نمی پذیریم.

احمدی در پایان با اشاره به مشکلات خانواده شهدا در ادارات گفت : یک فرزند شهید پس از ۳۳ سال خدمت در آموزش و پرورش را اجازه ندادند حتی مدیر یک آموزشگاه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار