جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک در عملیات مشترك با پليس استان قزوين و دستگیری ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 14 November 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: برابر اقدامات اطلاعاتي از سوی مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بر روي ۳ نفر از سوداگران مرگ سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از سوی آنان با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های مرکزی به استان همدان به دست آمد.
وی یادآورشد:پس از مدت ها کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی و تایید نهایی اطلاعات به دست آمده، هماهنگی های لازم بین پلیس استان قزوین با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، شهرستان ساوه و زرندیه برای اجرای موفقیت آمیز این عملیات و دستگيري قاچاقچيان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پس از تکمیل اطلاعات بدست آمده سرانجام با انجام یک عملیات مشترک پلیسی، کامیون حامل مواد مخدر در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۶۴۰گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ سپهوند با تأکید بر هماهنگی کامل نیروهای پلیس در برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ در سراسر کشور افزود: سه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار