مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب از برپایی ۱۹۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸ 03 March 2015

سعید عطوفت شعار با اشاره به برگزاری مراسم جشن نیکوکاری از 13 تا 15 اسفندماه اظهار داشت: امسال 190 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری در شهرستان داراب برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال در روز 13 اسفند در سطح مدارس، روز 14 اسفند در پایگاه‌های سطح شهر و روز 15 اسفند در مصلی نماز جمعه برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه 4 پایگاه ثابت، 10 پایگاه سیار و 176 پایگاه در مساجد و مدارس داراب فعالیت می‌کنند گفت: امسال تعداد پایگاه‌های نیکوکاری شهرستان داراب نسبت به سال قبل افزایش یا کاهش نداشته است.

عطوفت شعار تصریح کرد: سال گذشته 930 میلیون ریال از محل کمک‌های جشن نیکوکاری در داراب جمع‌آوری شد که 570 میلیون ریال نقدی و 360 میلیون ریال هم به صورت غیرنقدی بود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به جهت تقارن با ایام فاطمیه با شعار "شور اکرام فاطمی همبستگی اجتماعی" برگزار می‌شود بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌های امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.

عطوفت‌شعار افزود: مدیران مدارس شهرستان داراب هدایای نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده در مدارس را بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌کنند و هدایای جمع آوری شده در مابقی پایگاه‌های نیکوکاری هم بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

وی تأکید کرد: گروه هدف جشن نیکوکاری دانش‌آموزان نیازمند هستند و سمت و سوی کمک‌های این جشن هم به سمت دانش‌آموزان نیازمند هدایت می‌شود.

مدیر کمیته امداد داراب توجه به حوزه فرهنگ را از مهم‌ترین اهداف این نهاد برشمرد و افزود: این نهاد 1400 دانش‌آموز و 500 دانشجو را تحت حمایت دارد و برگزاری جشن نیکوکاری هم اقدامی موثر برای جلوگیری از افت تحصیلی و ارتقا سطح دانش و علم در میان دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه 18 هزار نفر از جمعیت داراب تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب به‌منظورتحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار