در دیدار با خانواده شهدای آبپخش مطرح شد
بخشدار آبپخش در پاسخ به گلایه خانواده شهدا از فراموشی شهدای مجرد پس از فوت والدین گفت: پیشنهاد می‌کنیم بنیاد شهید پس از درگذشت والدین، یکی از اعضای درجه یک شهدای مجرد را تعیین و برای پاسداشت یاد این شهدا برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 27 September 2015
تابناک بوشهر: علی مردانلو ظهر دیروز در دیدار با خانواده شهدای آبپخش اظهار داشت: شهدا با ایثارگری خود در طول سال‌های دفاع مقدس با استقامت و ایستادگی خود هیبت و شکوه ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران وطن در جبهه‌‎های نبرد حق علیه باطل است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: تلاش در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسالت مهمی است که همه دستگاه‌های فرهنگی باید به آن توجه داشته باشند.

مردانلو با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز به‌عنوان یک قدرت جهانی ایفای نقش می‌کند، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت داخلی و امنیت بین‌المللی در مقایسه با اکثریت کشورهای منطقه در سطح بالاتری قرار دارد و با وجود اقتدار بازدارنده آن هیچ متجاوزی اجازه تعرض به این مرز و بوم را به خود نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه در ناامنی به سر می‌برند، کشور ما مقتدرانه در سطوح منطقه‌ای و جهانی ایفای نقش می‌کند.

بخشدار آبپخش اذعان داشت: رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران از اهداف مهمی است که دولت تدبیر و امید به آن توجه دارد و در بخش آبپخش از تمامی امکانات برای تحقق این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نشر خاطرات شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس از مباحث مهمی است که برای آشنایی نسل جوان و نوپای انقلاب با ایثارگری سرافرازان وطن باید مورد توجه قرار گیرد و نشر خاطرات ایثارگران در انتقال ارزش‌های مدنظر آنها برای نسل‌های آینده تاثیری بسزایی خواهد داشت.

در این دیدار برادر شهید احمد صمصامی با گلایه از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: نباید شهدای مجرد پس از فوت والدین به فراموشی سپرده شوند.

به گفته وی، هم‌اکنون سال‌های طولانی از فوت والدین شهید احمد صمصامی می‌گذرد، ولی مسئولان بنیاد شهید دیگر سراغی از بستگان این شهید نگرفته‌اند.

بخشدار آبپخش نیز در پاسخ به این موضوع بیان داشت: اعتقاد دارم یاد و خاطره شهدا باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و از هر فرصتی برای پاسداشت این ایثارگری‌ها استفاده خواهیم کرد.

مردانلو عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنیم پس از فوت والدین شهدای مجرد یکی از بستگان درجه اول ایشان توسط بنیاد شهید تعیین و در مناسبات و مراسمات مختلف برای تجلیل از مقام این شهیدان، مسئولان اجرایی با آنها دیدار کنند.

بر اساس گزارش فارس،‌ در این دیدار که امام جمعه آبپخش و فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب این بخش حضور داشتند، با اهدای هدایایی از خانواده شهدا تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار