تابناک-امام جمعه بندرعباس گفت:دوره‌ای که غربی‌ها بخواهند با نگاه نخ‌نما شده تهدید و ایجاد هجمه‌های روانی در جامعه نظرات خود را به ما دیکته کنند، گذشته است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 10 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس؛ با اشاره به مذاکرات مجموعه نظام دیپلماسی کشورمان در وین، بیان کرد: دوره‌ای که غربی‌ها بخواهند با نگاه نخ‌نما شده تهدید و ایجاد هجمه‌های روانی در جامعه نظرات خود را به ما دیکته کنند، گذشته است. نه تهدیدها و نه جنگ روانی غربی‌ها دیگر کارساز نیست و منطقی که امروز در مذاکرات از طرف نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است، یک منطق قابل قبول برای دنیاست.

وی افزود: کشورهای غربی طرف مذاکره خود دچار تشتت شده‌اند. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و خواسته ما این است که به همین قراردادی که امضا کردند، پایبند باشند. مگر می‌شود دولتی قراردادی امضا کند و از ابتدا بگوید می‌خواهم پایبند آن نباشم. امروز منطق ما یک منطق قوی و دیپلماسی ما یک دیپلماسی عمل‌گرا است. امروز اقتصاد ما در حال محکم‌تر شدن است و تکانه‌هایی نیز که گاهی بر اثر هجمه‌های روانی بر اقتصاد ما وارد می‌شود طبیعی است.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: ما هنوز به مرزی در اقتصاد نرسیدیم که بگوییم تحت تأثیر هیچ پس‌لرزه‌ای قرار نمی‌گیریم و باید آن را مقاوم‌سازی کنیم. اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مطرح فرمودند برای همین است که پس‌لرزه‌های سیاسی آن را تحت تأثیر قرار ندهد.

عبادی زاده با اشاره برگزاری تریبون آزاد به مناسبت روز دانشجو گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر روی مسئله نهضت مطالبه گری تأکید کردند و ساز و کارهای این نهضت را نیز بیان فرمودند. من این نهضت را از خودم شروع کردم. روز دانشجو دانشجویان استان در مسجد جامع حضور پیدا کرده و مسائل خود را مطرح کردند و از این پس نیز با اقشار مختلف این دیدارها ادامه خواهد داشت. مطالبه گری و نقد منصفانه یک کمک به دولت بوده در شرایط سختی که امروز مردم ما دارند، یک سوپاپ اطمینان است.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: رابطه مسئولین در دولت مردمی با مردم اعتماد در جامعه را افزایش می‌دهد. وقتی مسئولین در قبال خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند قطعاً اعتماد مردم بیشتر می‌شود. همچنین مطالبه گری فرصتی است که مسئولین بخشی از فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم برسانند. بسیاری از شبهاتی که دشمن و رسانه‌های معاند ایجاد می‌کنند، دلیلش این است که مسئولین ما در سکوت خبری هستند و فعالیت‌های خود را اعلام نمی‌کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار