سروقامتان توپکا (برج‌های ساحلی پیام) که در گروه الف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با رقیبان خود دیدار می‌کنند توانستند وضعیت خوبی را برای تیمشان رقم بزنند و با برنامه‌ریزی درست و تمرینات منظم یکی پس از دیگری دیدارهای خود را با موفقیت پشت سر بگذارند
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸ 13 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم توپکا (برج‌های ساحلی پیام) توانسته است در پنج دیدار نخست لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور که با نام سردار دل‌ها برگزار می‌شود تیم والیبال توپکا (برج‌های ساحلی پیام) توانست با ۴ برد و یک باخت شانس نخست صعود از گروه خود به مرحله بعدی رقابت‌ها باشد.

سروقامتان توپکا (برج‌های ساحلی پیام) که در گروه الف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با رقیبان خود دیدار می‌کنند توانستند وضعیت خوبی را برای تیمشان رقم بزنند و با برنامه‌ریزی درست و تمرینات منظم یکی پس از دیگری دیدارهای خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

اسحاق عباسی سرمربی تیم توپکا (برج‌های ساحلی پیام) با بیان اینکه تیمش در ۲ دیدار آینده میزبان خواهد بود ، عنوان کرد : خوشبختانه با حمایت های مهندس پیام خسروی و تلاش تمام اعضای تیم شرایط خوبی را برای تیم فراهم کردیم و امیدواریم تا با پیروزی در ۲ دیدار خانگی پیش رو صعود خود را از این گروه قطعی کنیم.

اسحاق عباسی با عنوان اینکه سطح مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بسیار بالاست ، افزود: تیم‌های خوبی در این لیگ حضور دارند که این موضوع کار را برای تیم‌های شرکت کننده سخت کرده است و پیروزی در هر بازی برای تیم‌ها بسیار مهم است.

سرمربی تیم والیبال توپکا (برج‌های ساحلی پیام) گفت : یکی از نکات مورد تاکید مهندس پیام خسروی استفاده از ظرفیت های بومی بود و خوشبختانه باید بگویم که بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داریم که اکثرشان بومی هستند.

عباسی در ادامه گفت : برنامه ریزی بسیار خوبی را برای ادامه لیگ و ان‌شاءالله سال‌های آینده داریم و یکی از برنامه‌های مهم بحث استعدادیابی و پرورش بازیکنان مستعد بومی خواهد بود

وی در آخر خاطرنشان کرد : باز هم از زحمات و حمایت‌های مهندس پیام خسروی تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده تا بازیکنان و کادر فنی بدون دغدغه به ادامه لیگ بپردازند و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای والیبال مازندران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار