رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۱۰۳۶ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹ 16 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «پرویز یزدان‌پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونای استان به ۱۰۳۶ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: هم اکنون ۱۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۴۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۸۴۱۹۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه اذعان کرد: از ۴۵۷ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۱۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بود.
وی افزود: تجمعات و دورهمی ها، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عادی انگاری‌ها از عوامل تهدید کننده سلامت جامعه در حال حاضر می‌باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان خواهشمندیم که واکسیناسیون خود را تکمیل کنند تا در صورت گرفتاری به کرونا، فرم شدید بیماری را تجربه نکنند و احتمال مرگ و میر کاهش پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار