استاندار یزد روز پنجشنبه و در آستانه سفر رییس جمهور به استان به صورت سر زده از میز ارتباطات مردمی تشکیل شده در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 17 December 2021

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: دکتر مهران فاطمی در این بازدید با نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.
استاندار یزد در حاشیه این دیدار در رابطه با اهمیت تشکیل میز ارتباطات مردمی در این اداره کل گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک مجموعه ای است که با خیل گسترده ای از مردم در ارتباط است و مخصوصا اینکه یزد استانی صنعتی و کارگری است و چندین هزار نفر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
وی ادامه داد: خیل عظیم مردمی که با این دستگاه در ارتباط هستند طبیعتا دارای مشکلاتی هستند و این میز ارتباط مردمی حلقه اتصال مستقیمی بین مردم و بدنه دولت است که بی واسطه مشکلات خود را مطرح کنند تا برای رفع آنها اقدم شود.
فاطمی با بیان اینکه امروز به برکت سفر رئیس جمهور به استان میز ارتباط مردمی در ادارات شکل گرفته است، تاکید کرد: تشکیل میز ارتباطات مردمی یک نماد هست که البته میز خدمت در هر روز هفته باید در ادارات وجود داشته باشد و مسائل و مشکلات مردم از نزدیک پیگیری، رسیدگی و حل شود.
وی گفت: وقتی این حس ایجاد شود که بدنه دولت همراهی لازم را با شهروندان دارد ، این مهم امیدآفرین و نشاط آفرین هست و حس اعتماد بین مردم و دولت را تقویت می کند؛ ما به شدت به تقویت این حس نیاز داریم تا کارها به نحو مطلوب تری پیگیری شود.

استان یزد در روز جمعه ۲۶ آذر ماه میزبان دوازدهمین سفر استانی رییس جمهوری و تعدادی از وزرای دولت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار