مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان
آرمین : امکان انتقال امتیاز حساب های خیرین به افراد نیازمند وجود دارد که این عزیزان می‌توانند بر اساس مبلغی که اعلام می‌کنند به نیازمند وام دهیم بدون اینکه هیچ تبعاتی برای آن‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷ 18 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه ضمن بیان تبریک و تسلیت به مناسبت‌های روز‌های اخیر و پیش رو و تبریک سالروز تاسیس این بانک گفت: خدمات ما در حوزه مختلف از جمله محرومیت زدایی، اشتغالزایی و توسعه بنگاه‌های اقتصادی است.
مهرداد آرمین افزود: این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله، کمک به مناطق محروم در جهت توسعه مشاغل خرد، کمک به مناطق زلزله زده، کمک به نیازمندان خصوصا در مناطق محروم و بسیاری موارد دیگر در این حوزه، اقدامات و تلاش‌های داشته است.
آرمین ادامه داد: در استان و در زلزله سرسخت اولین بانک با مشارکت بالا بوده ایم که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال تسهییلات از ابتدا پرداخت کرده ایم و هم اکنون هم با معرفی فرماندار برای ارائه تسهیلات با کارمزد ۴ درصد اقدام می‌شود.
وی ادامه داد: اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال برای کمک به تعمیر و بازسازی خانه‌های بهداشت خسارت دیده از زلزله و اختصاص یک تا چند روز از حقوق کارکنان بانک در سراسر کشور به زلزله‌زدگان از دیگر اقدامات بانک پس از زلزله ۵.۶ ریشتری سال ۹۹ سی سخت است.
آرمین به خدمات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بانک در ۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت: هفت میلیارد ریال در خرداد ماه و هشت میلیارد ریال در آبان ماه تجهیزات مقابله با کرونا خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت.
مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به استقبال مردم از این بانک گفت: در حال حاضر ۱۵۷ فقره تسهیلات ویژه اقشار مختلف در حوزه‌های مختلف کمیته امداد، ازدواج، بنیاد مسکن و مددجویان بهزیستی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه بانک از ابتدای فعالیت تاکنون ۱۵۷ هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده، افزود: در زمینه تسهیلات ازدواج ۵۱۲ فقره تسهیلات به ارزش ۴۵۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی یادآوری کرد: این بانک ۱۱ مورد تسهیلات نیروگاه خورشیدی پرداخت کرده که در سطح کشور فقط استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد از این تسهیلات برخوردار شده اند.
آرمین با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به سایر بانک‌ها افزایش یافته است، گفت: تعداد یک هزار و ۹۷۶ عدد کارت خرید کالا به مبلغ ۴۰۲ میلیارد ریال با کارمزد دو یا سه درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفت که از فروشگاه‌های طرف قرارداد، کالای ایرانی خریداری کنند.
دعوت از خیرین
آرمین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بانک مهر خدمات و پتانسیل‌های زیادی دارد و از همین جا از خییرین می‌خواهیم که با تمرکز حساب‌های خود و احتساب معدل، امکان انتقال امتیاز به افراد نیازمند وجود دارد که این عزیزان می‌توانند بر اساس مبلغی که اعلام می‌کنند به نیازمند وام دهیم بدون اینکه هیچ تبعاتی برای آن‌ها داشته باشد.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه دانشجویی، تسهیلات خانه‌های روستایی و برق روستایی گفت: بانک قرض‌الحسنه متکی به منابع مردم است و از افراد توانمند که دوست دارند در کار‌های عام‌المنفعه سهیم باشند دعوت می‌کند با افتتاح حساب از معدل حساب خود برای کمک به افراد نیازمند استفاده کنند.
کالا کارت از خدمات خوب بانک
آرمین با اشاره به شعار "کارت بانک مهر کارت زندگی مردم ایران" عنوان کرد: هدف این بانک کسب سود نیست بلکه رفع ضروریات مردم در همه بخش‌ها اولویت است، در این بانک نه سودی پرداخت می‌شود نه سودی داده می‌شود تمام تسهیلات با کارمزد چهار درصد است.
وی ادامه داد: در خصوص کالا کارت سعی کردیم هم در زمینه تنوع کالا و هم نظارت بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، مشتری محور باشیم.
آرمین گفت: در این بانک نه سودی داده می‌شود و نه سودی گرفته می‌شود. در برنامه همیاران مهر سپرده‌های کسانی که می‌خواهند به نیازمندان کمک کنند از طریق بانک اقدام می‌شود که تاکنون استقبال خوبی هم شده است.
آرمین اضافه کرد: این بانک برای خرید گوشی و لپ‌تاپ تسهیلاتی دارد تا مشکلات خانواده‌ها را در این خصوص حل کند.
مدیر امور شعب بانک مهر ایران خاطرنشان کرد: در حوزه الکترونیک، بانک خدمات خوبی انجام داده و هر روز تعداد این خدمات بیشتر می‌شود.
لازم به توضیح است این بانک از ابتدای فعالیت تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶ با سرمایه ۱۵ هزار میلیارد در کشور تاسیس شد و حالا با ۵۳۰ شعبه در سطح کشور و ۹ شعبه در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ارائه خدمت به مردم است.
تصویر / گزارشی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر
تسهیلاتی خیر محور برای کمک به نیازمندان
برچسب ها: مهرداد آرمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار