محسن کریمی بازیکن توانمندی است که به فوتبالش هم شک ندارم؛ این قرارداد یک برد دو طرفه است و به زودی قوی تر از قبل می‌شود تا هم به ما و تیم نساجی کمک کند، کریمی این کار را می‌کند چراکه به همان خطه تعلق دارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 22 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی  در گفتگویی درمورد دیدار مقابل آرمان گهر سیرجان در دور یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت:

بازی سختی بود. بازیکنان تیم آرمان گهر هم با تمام قوا بازی می‌کردند و می‌دانستیم بازی سختی است و شرایط به طوری است که آنها هم خوب بازی می‌کنند. تیم خوبی بودند به آنها تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر باشند. بخاطر پروازمان که باهم بود به دیدن تیم گل گهر رفتیم و واقعا لذت بردیم.

الهامی درمورد مشکلات زمین تمرین و همینطور مسابقه تیم نساجی گفت: ما درگیر نیستیم، زمین نداریم و یک بحثی است که باشگاه درگیر این مسائل است و صادقانه بگویم اگر می‌دانستم شرایط زمین به اینصورت است خانه می‌نشستم چون شرطم برطرف شدن مشکلات زمین بود که مهیا نشد!

ما تنها تیمی هستیم که هر هفته به یک طریق تمرین می‌کنیم و در دنیا این مدل تمرین کردن واقعا بی نظیر است. واقعا نمی‌دانیم چطور تمرین کنیم و بعد از بازی هم دو روز باید طول بکشد تا اتفاقات از ذهن پاک شود.

سرمربی نساجی مازندران درمورد مشکلات داوری اضافه کرد: شرایط به گونه ای است که ما واقعا نباید هیچ کاری با داوری نداشته باشیم. نظر داور هم عوض نمی‌شود. ما باید جواب هواداران را بدهیم، نساجی یک تیمی هستیم که هوادار دارد؛ چون فوتبال را با خون و دل زندگی می‌کنند و واقعا عاشق این تیم هستند.

الهامی درباره وضعیت تیم نساجی در جدول رده بندی گفت: من 4 بازی نبودم؛ بازی برابر گل گهر، صنعت نفت، استقلال و پیکان من کنار تیم نبودم و با امتیازاتی که گرفتیم از جدول دور شدیم؛ تازه داریم به جدول برمیگردیم. هماهنگی و یکپارچگی در تیم شکل گرفته که قبلا چنین چیزی نداشتیم و هفته به هفته بهتر هم می‌شویم.

الهامی همینطور درمورد جذب محسن کریمی، مهاجم سابق استقلال تهران هم گفت:

محسن کریمی بچه خوب و توانمندی است که به فوتبالش هم شک ندارم؛ این قرارداد یک برد دو طرفه است و به زودی قوی تر از قبل می‌شود تا هم به ما و تیم نساجی کمک کند، کریمی این کار را می‌کند چراکه به همان خطه تعلق دارد.

سرمربی نساجی همچنین درمورد پرونده بازیکنان خارجی تیم استقلال و اینکه این تیم به دنبال سه بر صفر کردن بازی رودرو مقابل استقلال است ، گفت:

این موضوع یک بحث باشگاهی است و من ورود نمی‌کنم؛ من کارم در زمین چمن است. شاید اعتراض کنم اما به این مسایل وارد نمی‌شوم. تمام تلاشم این است که تیمم خوب فوتبال بازی کند و سالم ببرد.

کدام تیم قهرمان نیم فصل می‌شود؟ الهامی در پاسخ به این سوال گفت: در نیم فصل که به هیچ تیمی جام نمی‌دهند و جابجایی هم زیاد است اما بازی های بیرون از خانه ما با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد و مس رفسنجان را ببینید که چه اندازه دشوار بوده است و امیدوارم شرایط بهتر شود تا یک زمین مناسب داشته باشیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.   

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار