سرهنگ حسینی از توقیف 56 خودرو و 34 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 23 December 2021

به گزارش تابناک مازندران،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه  01/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------
کشف 39 میلیاردی کالای قاچاق در مازندران 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی ظفر و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 39 میلیارد ریال در سطح استان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سیدموسی حسینی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری 140 تیم عملیاتی و بطور همزمان در 8 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح 19 عامل افیونی و 49 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 20 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: با دستگیری 72 سارق و 6 مالخر اموال سرقتی، 8 خودرو ، 19 دستگاه موتورسیکلت  و انواع کالاهای سرقتی از مخفیگاه های این افراد کشف شد.
وی ارزش کل کالاهای سرقتی را بالغ بر 9 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این طرح 188 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند .
حسینی به کشف 49 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و اظهار داشت:اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا ، دستگیری 9 قاچاقچی و کشف 39 میلیارد و 305 میلیون ریالی انواع کالاهای قاچاق از دیگر اقدامات پلیس در این عملیات بوده است.
سرهنگ حسینی از توقیف 56 خودرو و 34 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی 26 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.
-------------------------
دستگیری سارق در حین سرقت کابل های مخابراتی در ساری 
فرمانده انتظامي ساري از شناسايي و دستگيري سارق کابل های مخابراتی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح جزییات این خبر، گفت: ماموران کلانتری 14 ساری در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی بود مشاهده و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف300 متر کابل سرقتی از متهم خبر داد و تصريح کرد: متهم در ادامه تحقیقات و بازجويي‌هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حسن زاده در خاتمه از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاعده افراد مشکوک که بی جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
--------------------------
کشف 3 کیلو 500 گرم مواد مخدر در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط 2 نفر از سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 3 کیلو و 500گرم حشیش و تریاک از متهمان خبرداد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
--------------------
برخورد قاطعانه پلیس نکا با مخلان نظم و امنیت عمومی 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجراي طرح عملیاتی ظفر و دستگیری 108 سارق، عامل افیونی و متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنيت و آرامش شهروندان و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی طرح عملیاتی ظفر در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 20 نفر از محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصريح كرد: در برخورد با معضل مواد مخدر نيز 15‌خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر دستگير شدند و در مجموع 4 کیلو و 750 گرم انواع مواد مخدر كشف شد.
سرهنگ عزیزی از دیگر اهداف عملیاتی این طرح را برخورد با قاچاق محصولات جنگلی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این عملیات 800کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق كشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
سرهنگ عزیزی با اشاره به کشف 11قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این علیات، گفت: دستگیری 20 نفر از محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی از دیگر موفقیت های انتظامی شهرستان در این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي خاطر نشان کرد: در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با انواع جرایم از مردم خواست در صورت مشاهده و تردد هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
------------------
کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در چالوس 
جانشین انتظامی شهرستان چالوس از کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حمید عابدی نیا در تشریح این خبر، بیان داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری نیروهای منابع طبیعی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
جانشین انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 4 تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگ های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، در این ارتباط 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عابدی نیا با اشاره به اينكه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
------------------------------
انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده است 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در دیدار با خانواده شهيد "سید ابراهیم جعفرنژاد" گفت: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده است. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در ديدار با خانواده  شهيد "سید ابراهیم جعفرنژاد" با بیان مطالبی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت گفت: دیدار خانواده شهدا روحیه خدمت ما را تقویت می کند و این تجدید بیعت با آرمانهای شهداست.
وی افزود: شهدا چراغ راه ما هستند و ما باید همیشه یاد و خاطره و آرمان های آنان را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.چرا که امروزه یاد آوری خاطرات زیبای شان نشانه ای از عمل نمودن به فرمایش بزرگ مرد عرصه ی جهاد و شهادت وجانبازی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) عزیز است که فرموده اند : زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از خود شهادت کمتر نیست .
فرمانده انتظامي بهشهر تصریح کرد: انقلاب ما را خون شهيدان بيمه کرده است و تا زماني که فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي ما وارد نخواهد آمد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار