مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه امسال 8 هزار صندوق اخذ رای در 4 هزار شعبه پیش‌بینی شده‌است.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید مسعود محولاتی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات پیش‌رو اندیشیده شده و در این راستا به تمامی فرمانداران سطح استان توصیه‌های لازم ارائه شده‌است.

وی با بیان اینکه تعداد نمایندگان استان خراسان رضوی امسال افزایشی نخواهد داشت، گفت: در انتخابات اسفند ماه امسال 60 هزار نفر در سطح استان متولی برگزاری خواهند بود.

وی به تبلیغات زودهنگام بعضی از کاندیداها اشاره کرد و افزود: تبلیغات به صورت نامحسوس و خانگی شروع شده که این موضوع منعی ندارد اما هر تخلف انتخاباتی در تایید صلاحیت افراد تاثیرگذار است.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی به صورت قانونی یک هفته قبل از برگزاری انتخابات است که کاندیداها مجاز هستند در این مدت با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط فرمانداران، تبلیغات داشته و برنامه‌های خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه پرونده تغییر فرمانداران همچنان باز است، گفت: پرونده تغییرات فرمانداران هیچ وقت بسته نخواهد شد و تعیین فرمانداران بستگی به رضایتمندی افراد آن منطقه دارد.

محولاتی با اشاره به حادثه منا گفت: بی‌لیاقتی دولت عربستان در فراهم کردن تمهیدات لازم برای زائران خانه خدا کاملا مشهود است و این دولت باید پاسخگوی ملل مسلمان در برابر این سهل‌انگاری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار