یک مقام مسئول در استانداری خراسان رضوی :
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی تاکید کرد که مردم از اجتماعات غیر قانونی و بدون مجوز مقابل کنسولگری عربستان پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، فاجعه منا که انبوهی از اندوه بر دلها نشاند منجر به دو اتفاق ویژه در مشهد هم شد : نخست انواع تجمعات اعتراضی خودجوش در انزجار از آل سعود و  دیگر آنکه تدابیر امنیتی بیشتری این روزها در مقابل کنسولگری عربستان اعمال می شود.
بنابراین گزارش، محمود کریمی، معاون سیاسی فرماندار مشهد گفت: تاکنون تنها یک مورد درخواست  مجوز جهت تجمع مقابل کنسولگری عربستان به فرمانداری مشهد رسیده است که این موضوع در حال بررسی است.
همچنین سیدمسعود محولاتی با اشاره به اینکه تاکنون درخواست مجوز برای تجمع مقابل کنسولگری عربستان به استانداری نرسیده است، اظهار کرد: فجایع منا محکوم شده است و قطعا به دلیل سهل انگاری و اهمال دولت عربستان صورت گرفته اما باید مردم هم باید از انجام حرکت‌های خودسرانه و بدون مجوز خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید از تجمعات غیرقانونی پرهیز شود، افزود: صدور مجوز نیز با بررسی شرایط کشور صورت گیرد.



(تصویر) حصار بندی کنسولگری عربستان در مشهد!

سیدمسعود محولاتی با اشاره به اینکه تاکنون درخواست مجوز برای تجمع مقابل کنسولگری عربستان به استانداری نرسیده است، اظهار کرد: فجایع منا محکوم شده است و قطعا به دلیل سهل انگاری و اهمال دولت عربستان صورت گرفته اما باید مردم هم باید از انجام حرکت‌های خودسرانه و بدون مجوز خودداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید از تجمعات غیرقانونی پرهیز شود، افزود: صدور مجوز نیز با بررسی شرایط کشور صورت گیرد.
در همین رابطه محمود کریمی، معاون سیاسی فرماندار مشهد نیز گفت: تاکنون تنها یک مورد درخواست  مجوز جهت تجمع مقابل کنسولگری عربستان به فرمانداری مشهد رسیده است که این موضوع در حال بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار