مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مصرف برق ۲۵ درصد مشترکان استان بیش از الگو است و از بهمن‌ماه قبوض جدیدی را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 29 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: قیمت‌های جدیدی در قبض‌های برق بهمن‌ماه، اعمال خواهد شد.

وی به وجود ۸۱۱ هزار مشترک در قالب پنج طرفه خانگی، صنعتی، کشاورزی، عمومی و اداری در استان اشاره و بیان کرد: صدرصد مردم شهر و ۹۹.۸ مردم روستا از نعمت برق برخورداند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اشاره‌ای به میزان برق مصرفی واحد‌های مختلف داشت و گفت: ۴۱ درصد مصرف برق در بخش خانگی، ۱۱ درصد در بخش صنعتی، ۲۱ درصد در بخش کشاورزی و تجاری، ۱۷ درصد عمومی و اداری و ۷ درصد در سایر مصارف از جمله تجاری و مغازه‌ها داریم.

وی با بیان اینکه ۸۳ درصد معادل ۶۳۰ هزار مشترک از این تعداد در بخش خانگی هستند در خصوص تغییر تعرفه‌های در بهمن‌ماه، گفت: ۱۰ درصد مشترکان کم‌مصرف و ۶۵ درصد الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و ۲۵ درصد باقیمانده هم مشترکان خانگی پرمصرف هستند.

مرادی در توضیح الگوی مصرف، افزود: یعنی هر مشترک خانگی در ماه می‌تواند ۲۰۰ کیلووات مصرف داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد مشترکان خانگی استان در تعرفه‌های جدید از برق امید برخوردار خواهند شد و مشترکان پرمصرف هم هر چقدر مصرف بیشتری داشته باشند به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت و درصدی که هم رعایت الگوی مصرف دارند هیچ رقمی نسبت به قبل اضافه نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار