بلندقامتان شیمیدر قم در پنجمین بازی خود در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال ایران ۸۸ بر ۵۵ رعد پدافند هوایی تهران را شکست دادند.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 30 January 2022

به گزارش تابناک قم، در ادامه بازی های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز دو تیم شیمیدر قم و رعدپدافند هوایی در سالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف یک دیگر رفتند و بلندقامتان شیمیدر در ادامه یکه تازی خود در لیگ برتر این بار رعدپدافند هوایی را مغلوب کرد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در گروه E لیگ برتر بسکتبال، با کسب پنجمین پیروزی متوالی برابر رعد پدافند هوایی تهران ۱۰ امتیازی شد و رتبه نخست جدول را در اختیار خود نگه داشت.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در گروه E این رقابت‌ها با تیم‌های نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی تهران و نیروی زمینی به رقابت خواهد پرداخت.

طبق برنامه لیگ برتر بسکتبال کشور قرار بود بازی بعدی تیم شیمیدر قم روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری با نظم آوران سیرجان برگزار شود که به دلیل ابتلای تعدادی از بازیکنان این تیم به کرونا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم‌های حاضر در این مرحله به صورت رفت و برگشت در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار