مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طی هفته گذشته بیش از ۹۰ واحد نانوایی با تخلف کم‌فروشی، بحث کیفیت و عدم رعایت ساعت کاری به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 31 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، منصور کاکایی مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مسؤولیت بازرسی از واحد‌های نانوایی برعهده سازمان جهاد کشاورزی است.

وی گفت: این موضوع به شدت در دستور کار کارگروه پایش گندم آرد استان قرار گرفته و همکاران در قالب ۱۶ تیم در شهر کرمانشاه بحث نظارت بر نانوایان شهر کرمانشاه را برعهده دارند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی یکی دوماه اخیر قیمت جدید نان به نانوایان سراسر استان ابلاغ شده که با همراهی نانوایان بسیج اصناف اکیپ‌های بازرسی و نظارتی بر کالا‌های کشاورزی استان موفق شدیم روی بحث و کیفیت نان یک‌سری تغییرات را در سطح نانوایان استان شاهد باشیم.

وی گفت: طی هفته گذشته بیش از ۹۰ واحد نانوایی کرمانشاه با تخلف کم‌فروشی، بحث کیفیت و عدم رعایت ساعت کاری به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

کاکایی در پایان از شهروندان خواست، چنانچه در بحث کیفیت نان، ساعات کار نانوایان و همچنین قیمت نان شاهد خلاف مصوبات اعلام شده بودند با تماس با ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان رسیدگی شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار