کد خبر: ۱۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 04 March 2015
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: امسال با توجه به شرایط آب وهوایی باغ لاله‌های گچسر در نوروز میزبان مسافران خواهد بود. 
به گزارش فارس عباس زارع با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط آب وهوایی باغ لاله‌های گچسر در نوروز میزبان مسافران خواهد بود، اظهار داشت: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده امسال در نوروز باغ لاله‌های گچسر زودتر از سال‌های گذشته آماده شده و شهروندان و مسافران می‌توانند از این طبیعت بکر استفاده کنند.
وی ادامه داد: در این راستا 100 هزار گل لاله در این باغ کاشته می‌شود.
این مسئول تأکید کرد: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده فرش گل‌ها در این باغ با طرح جدید و گل‌های تازه آماده بازدید مراجعه کنندگان است.
زارع ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده 25 هزار پیاز گل لاله در طراحی این فرش به کار رفته است.
وی با اشاره به اینکه باغ گل‌ها دارای ظرفیت‌ها و مناظر زیبای فراوان و امکانات متعدد عکس‌برداری است، افزود: تمامی تلاش خود را برای استقبال از مسافران نوروزی در این مکان خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف درختکاری است که به صورت رایگان به اجرا در می‌آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار