مدیر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل‌ها و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه در گفتگو با تابناک:
مدیر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل‌ها و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: یک واحد غیرمجاز تولید اسلایم بازی کودکان در کرمانشاه پلمب شد. ▫️ب
کد خبر: ۱۰۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 06 February 2022

کیومرث رحیمی‌ در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف اسلایم در جامعه و خرید آن توسط کودکان حساسیت ویژه‌ای در بحث بازرسی از واحد‌های تولید اسلایم داریم.

وی افزود: طبق گزارش به دست آمده یک واحد تولید اسلایم در کرمانشاه بصورت غیرمجاز اقدام به تولید این محصول کرده که بلافاصله با حضور بازرسان، محصولات این واحد توقیف و خود واحد نیز پلمب شد.

رحیمی گفت: در بازرسی از این واحد ۶۰۵ قوطی اسلایم غیرمجاز، ۱۲ کیلوگرم پودر رنگ فله ای، هشت لیتر رنگ صنعتی غیرمجاز و دستگاه‌های تولید اسلایم توقیف شد.

مدیر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل‌ها و بازرسی ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه با اشاره به اینکه برای این واحد متخلف تشکیل پرونده داده شد، ادامه داد: به زودی این پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شود.

وی در پایان از والدین خواست برای تهیه اسلایم و سایر محصولات مشابه حتما از مراکز مجاز خرید کرده و حتما به درج مجوز غذا و دارو بر روی این محصولات توجه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار