معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از امروز واکسن "فخرا وک"به سبد واکسیناسیون قم اضافه شده و افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای دریافت نوبت اول واکسن به مراکز منتخب مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 14 February 2022

به گزارش تابناک قم، سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص آخرین وضعیت واکسن‌های موجود در مراکز تجمیعی واکسیناسیون گفت: تا قبل از امروز واکسن‌های برکت، سینوفارم، آسترازنکا، پاستوکووک، اسپوتنیک، اسپایکوژن و رازی کووپارس در مراکز واکسیناسیون موجود بود و از امروز واکسن فخرا وک نیز به سبد واکسیناسیون قم اضافه شد.

محبی با بیان اینکه واکسن "فخرا وک" در تعدادی از مراکز منتخب استان توزیع شده است،گفت: در مراکز تجمیعی شماره (۱)، مصلی، موسی بن جعفر (ع) و حرم مطهر و مرکز خدمات جامع سلامت، ۱۲ فروردین، الزهرا (س) و امام رضا (ع) پردیسان این واکسن موجود است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال حاضر تنوع واکسن در سبد واکسیناسیون استان بالا است و مردم می‌توانند به انتخاب خود یکی از واکسن‌ها را انتخاب کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به آغاز واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۹ ساله در قم گفت: از تمامی شهروندان درخواست می‌کنیم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تزریق واکسن کرونا را انجام داده و همواره در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک کوشا باشند.

واکسن کرونای «فخراوک» مبتنی بر یک ویروس غیرفعال است که توسط شرکت میلاد دارو نور وزارت دفاع تولید شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار