دنبال فوتبال زیبایی هستیم و دوست داریم دل هواداران را شاد کنیم. باید جسور و جنگنده بازی کنیم و امتیازهای لارم را کسب کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳ 18 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهرسیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار سختی خواهد بود. در یک ماه گذشته، این دومین بار است با گل‌گهر بازی داریم و شناخت دو تیم از یکدیگر خوب است.

*این تیم، یکی از تیم‌های خوب لیگ و مدعی قهرمانی است. ۷ امتیازی که کسر شده درست نبوده و امتیازات باید داخل زمین تقسیم شود. این در کشور ما باب شده که خوب نیست. این تیم می‌توانست جزو تیم‌ها بالانشین و در کورس قهرمانی باشد.

*قلعه‌نویی برادر من است و همیشه تشنه بردن و همین کار ما را سخت می‌کند. دنبال فوتبال زیبایی هستیم و دوست داریم دل هواداران را شاد کنیم. باید جسور و جنگنده بازی کنیم و امتیازهای لارم را کسب کنیم.

*شجاعی و کلانتری محروم هستند اما در مورد مصدومان صحبت نمی‌کنم. اگر ۱۱ نفر هم باشیم، برای بردن تلاش می‌کنیم. با تیمی که بازیکنان و مربی‌های خوبی دارد بازی داریم و شاهد بازی تاکتیکی خواهید شد.

*عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال؟ این بحث مدیریت فوتبال است. من به او خسته نباشید می‌گویم و به میرشاد ماجدی تبریک می‌گویم و خدا را شکر یک فوتبالی در راس کار قرار گرفت. او هم مربی بوده، هم بازی کرده و هم مدیر بوده و همه شرایط رییس شدن را دارد. اگر او را حمایت کنند، یک از بهترین رییس فدراسیون‌های تاریخ کشور می‌شود.

*ما یک مجموعه هستیم که برای موفقیت می‌جنگیم. صحبت‌هایم بعد از دیدار با پرسپولیس احساسی نبود و منطقی و درست بود. من باعث شدم تیم ببازد و بازیکنان من لیاقت خود را در زمین نشان دادند. آن‌ها سنگ تمام گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار