امام جمعه موقت اصفهان گفت: کاخ نشینان و افرادی که زندگی و مشی اشرافی دارند نمی توانند مدعی انقلاب و دفاع از محرومان باشند.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 18 February 2022

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برخی تذکر داده اند که انقلاب از مسیر خود منحرف شده است، اظهار داشت: این افراد از کسانی هستند که زشت ترین اعمال را به نام انقلاب انجام داده و اکنون معتقدند انقلاب از مسیر اصلی خود دور شده است در حالیکه حق ندارند مدعی منحرف شدن انقلاب از مسیر باشند.
وی افزود: طبق سخنان امام(ره) و فرمایشات رهبر انقلاب، کسانی که زندگی و مشی اشرافی داشته و خود در مقابل استکبار تسلیم شده اند، نمی توانند مدعی انقلاب و دفاع از محرومان باشند و این حرف ها از آنها مورد قبول و پذیرش نیست.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: برخی در این کشور رفتار معاویه گونه دارند و کاخ نشین شدند و خانه های مجلل ساختند اما اکنون معتقد هستند اسلام و انقلاب از مسیر منحرف شده که باید به آنها گفت انقلاب از مسیر فکر شما خارج شده است.
وی به فایل صوتی منتشر شده در روزهای اخیر اشاره و تاکید کرد: ابزار اصلی استکبار برای جدایی مردم از نظام دستکاری فکری از طریق فضای مجازی و تهمت زدن به شخصیت های مفید جامعه همچون شورای نگهبان و سپاه است.
حجت الاسلام میردامادی بیان داشت: ما به سپاه و بسیج افتخار می کنیم زیرا اگر آنها نبودند مملکت از دست رفته بود و این در حالی است که  توجه دشمنان به سمت سردار سلیمانی است اما نمی دانند عزتی که خدا به او داده قابل دستکاری نیست.
وی اضافه کرد: وقتی در کشمیر عکس رهبری و قاسم سلیمانی را در خانه های خود نصب می کنند و آنها را ارج می نهند، عده ای حق ندارند آنها را تخریب کنند.
امام جمعه موقت اصفهان به تاکید رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین و اجرای عدالت اجتماعی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.
حجت الاسلام میردامادی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر نظارت بیشتر بمنظور جلوگیری از ورود عناصر وابسته مزدور گفت: باید در انتخاب افراد در جایگاه های فرهنگی بیشتر دقت شود.

وی، کار و تلاش در کنار دعا کردن را کارگشا دانست و افزود: متاسفانه برخی شبکه های انگلیسی صحبت های ما را منقطع می کنند و فقط پاره ای از آن را به اشتراک می گذارند که عنوان می کنم من معتقد به کارو تلاش و دعا هستم.
وی کسب موفقیت در انرژی هسته ای برای کاربری کشاورزی و پزشکی، ساخت واکسن های بی نظیر در دنیا و در رشته های مختلف علمی، صنعتی و اختراع جدید دانشمندان و جوانان را حاصل کار و تلاش و کمک خواهی از خدا عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار