نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: متأسفانه پس از گذشت ۸ سال از مصوبه اجرای ناحیه صنعتی دولتی زارچ، این طرح هنوز اجرا نشده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 19 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدصالح جوکار در جلسه شورای اداری زارچ که به‌منظور پیگیری مصوبات بازدید از بخش زارچ برگزار شد، گفت: میزان پیشرفت مصوبات دوره قبل به مقدار ۶۰ درصد اجرایی شده بود که پیگیر اجرای باقی آن‌ها هستیم.


وی با اشاره به اخذ مجوز درمانگاه تأمین اجتماعی در زارچ افزود: با توجه به جمعیت زیاد و لزوم ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این بخش، درمانگاه تخصصی به زودی توسط سازمان تأمین اجتماعی اجرا خواهد شد.


نماینده یزد و اشکذر با انتقاد از اجرایی نشدن ناحیه صنعتی دولتی زارچ اظهار داشت: متأسفانه پس از گذشت هشت سال از مصوبه اجرای ناحیه صنعتی دولتی زارچ هنوز این ناحیه شکل نگرفته است.


جوکار از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل استخر، کتابخانه شهید بابایی و قنات زارچ تصریح کرد: قنات زارچ طولانی‌ترین قنات جهان به ثبت رسیده و امیدواریم با توجه به مشارکت خوب میان میراث فرهنگی و شهرداری زارچ بتوانیم فرصت گردشگری این شهر را احیا کنیم.


وی با اشاره به اینکه مدیران انقلابی باید شبانه‌روز خدمتگزار مردم باشند، خاطرنشان کرد: انتظار من از مسئولانی که در این زمینه کوتاهی کردند اینست که خسارتی که به بخش زارچ زده شده را در کمترین فرصت جبران کنند.

برچسب ها: نماینده ، مصوبه ، انتقاد ، گلایه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار