مسافران پرواز شب گذشته یزد ـ مشهد سرانجام پس از دو مرحله اعلام تاخیر، ساعت پنج و نیم صبح به مشهد رسیدند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 22 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، پرواز شب گذشته هواپیمایی آسمان از یزد به مشهد که قرار بود ساعت ۲۱:۱۵ پرواز کند با چند ساعت تاخیر انجام گرفت تا مسافران ساعت ۵:۳۰ صبح به مقصد برسند.


مسافرانی که خود را آماده پرواز کرده بودند، ابتدا با پیامکی مواجه شدند که این پرواز در ساعت ۲:۱۵ بامداد انجام می‌گیرد، اما پیامک دیگری با این مضمون که هواپیما ساعت ۳:۴۵ دقیقه پرواز می‌کند، برای آنان ارسال شد.


مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های یزد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد درباره این مشکل گفت: این تاخیر از اراده فرودگاه یزد خارج بود چرا که هواپیما باید از تهران به سوی یزد می‌آمد تا این پرواز صورت گیرد که هواپیما با مشکل فنی مواجه شد.


محمد ادیب دوست افزود: تاخیر در پرواز هواپیما از تهران به یزد سبب شد تا در سفر مسافران یزدی هم تاخیر به وجود بیاید و بر این اساس شهروندان معطل شده تا هواپیما برسد و سپس به سوی مشهد پرواز کند.


وی ادامه داد: تاخیر در هر پروازی سبب بهم خوردن برنامه بعدی این هواپیما می‌شود و بر این اساس برنامه سایر پرواز‌های این هواپیما به مشکل خورده و با تاخیر انجام شده است.


مسئول روابط عمومی فرودگاه یزد با اشاره به پیگیری مستمر استاندار برای حل مشکلات پرواز‌های یزد گفت: هم اکنون فقط یک هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان، در ایام هفته به صورت شب خواب در فرودگاه بین‌المللی یزد مستقر است و صبح به سوی تهران پرواز می‌کند.


ادیب دوست از رایزنی برای راه اندازی پرواز‌های خارجی در عید نوروز خبر داد و تصریح کرد: پرواز تفلیس در ایام عید به نتیجه رسیده و در حال رایزنی برای پرواز‌های دبی، استانبول، باکو و دبی هستیم.


وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون هفته‌ای دو پرواز از فرودگاه یزد به سوی نجف اشرف انجام می‌شود.

برچسب ها: فرودگاه ، تاخیر ، مسافران ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار