جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج:
جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج از تشکیل هیئت های اندیشه‌ورز در محلات یزد به منظور حل مشکلات محلات خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 23 February 2022

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا محدث، بعدازظهر سه شنبه در نشستی خبری با بیان اینکه سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج تدوین شده است، اظهار داشت: بسیج قرار است در قالب این سند برای تدوین نظام مسائل استانها، ارائه طرح و راهکار برای آنها توسط هیئت های اندیشه ورز اقدام کند.

وی ادامه داد: بسیج حتی این ظرفیت را دارد که در حوزه اجرا نیز ورود کند و طرح ها و راهکارهای تدوین شده در راستای مسائل استان را اجرایی کند.

محدث با اشاره به تشکیل گروه های یازده‌گانه و شش‌گانه در استان و شهرستان‌های استان یزد عنوان کرد: این گروه ها شامل اقتصاد و زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، سلامت، محیط زیست، گردشگری، تربیت و آموزش، علم و فناوری و تحقیقات، زنان و خانواده، رسانه و فضای مجازی، حقوقی و قضایی، سیاسی است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج ادامه داد: در این گروه ها هزار و ۷۵۰ نفر از اندیشمندان، خبرگان و نخبگان و افراد متخصص بسیجی برای تحقق تدابیر و سیاست های نظام اسلامی در حال تلاش هستند و تاکنون ۵۴۳ مسئله توسط هیئات اندیشه ورز احصاء و ۵۴ طرح ارائه شده است.

وی ادامه داد: امسال ۱۰ جلسه هیئت اندیشه ورز و ۱۸ جلسه دبیرخانه شهید مدرس تشکیل شده و از عمده مسائل مطرح شده می توان به راهکارهای ارتقای جایگاه مجلس، مدل مدیریتی صیانتی بابت انفال معدنی، زنان و خانواده، شجره طیبه، پلیس رسانه و فضای مجازی، ارتباط صنعت دولت و دانشگاه، طرح شاگردپروری که با هدف جبران بخشی از عقب ماندگی مسائل علمی در دانشجویان با توجه به شیوع کرونا، فرآوری و صرفه جویی در مصرف آب و… اشاره کرد.

محدث با اشاره به اینکه بسیج متعلق به گروه خاصی نیست، گفت: سعی می شود با استفاده از ظرفیت بسیج و ساختاری که در بسیج با حضور همه اقشار مختلف به وجود آمده بتوانیم اقدامات خوبی را در سال های آینده رقم زده و تبیین واقعی از عملکرد و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی شکل گیرد و با توجه به منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اهداف عالیه با امید و نشاطی که به جامعه تزریق می کنیم، برسیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که همه پایگاه های بسیج دارای هیئت اندیشه ورز شوند تا از این طریق بتوانیم برای حل مشکلات محلات اقدام کنیم.

منبع: مهر
برچسب ها: سپاه ، بسیج ، تدوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار