با حضور مسؤلین قضایی و مدیرکل زندان های استان افشین نارکی بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ 24 February 2022


طی حکمی از سوی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد افشین نارکی بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج معرفی و از خدمات بیژن شجاعیان رئیس پیشین این زندان قدردانی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در آئینی و با حضور منصور بیژنی مدیرکل زندان های استان، جعفری معاون قضایی و اجرای احکام دادستان مرکز استان، بشارت دادیار ناظر و جمعی از کار کنان ستادی و زندان ، افشین نارکی بعنوان رئیس زندان مرکزی یاسوج منصوب و معرفی و از خدمات بیژن شجاعیان قدردانی شد.
مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به مأموریت سازمان زندان ها عنوان داشت: حبس افراد نه به منظور تنبیه بلکه به عنوان ندامت از کردار مجرمانه و باز اجتماعی شدن آنان است.
وی گفت: مهمترین مسؤلیت ما درنگهداری از زندانیان اصلاح و تربیت آنان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه هستند.
بیژنی شأن کارگزار و کارمند و مسئول در نظام اسلامی را خدمتگزاری بی منت مردم بعنوان صاحبان انقلاب و ولی نعمتان دانست و اظهار امیدواری کرد تا در انجام وظایف و تکالیف با تمام وجود در خدمت مردم و گره گشایی از کار آنان بود.
مدیرکل زندان های استان در ادامه افزود: اقدامات تربیتی یعنی ایجاد فضا و بستر مناسب جهت اصلاح و تربیت زندانیان از طریق انجام کارهای فرهنگی، هنری، آموزشی، ورزشی، روانشناختی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و … با بهره گیری از ظرفیت های موجود در راه باز اجتماعی شدن زندانیان میسر خواهد شد و در اینصورت می توان گفت که ما در انجام وظایف و تکالیف موفق بوده ایم.
وی با شاره به اینکه موفقیت و رسیدن اهداف سازمانی تعامل و همکاری با دیگر دستگاهها بالاخص دستگاه قضایی است عنوان داشت: زندان با همراهی و تعاول نزدیک به مراجع قضایی می تواند به اهداف پیش بینی شده خود نائل گردد و زندان و دستگاه قضا دو عضو جداناشدنی بوده که وابستگی نزدیکی به هم دارند لذا رئیس جدید زندان می باست با راهنمایی و ارشاد و تعامل با مراجع قضایی در رسیدن به اهداف سازمانی خود اهتمام افزونتری داشته باشد.
حسین جعفری معاون قضایی و اجرای احکام دادستان مرکز استان نیز در این آئین بر تلاش در جهت بازپروری و برنامه های اصلاحی زندانیان ، توجه به مسائل دینی و اخلاقی با تأکید بر آموزش بیشتر آموزه های مذهبی برای زندانیان ، موافقت با زندانیانی که صلاحیت استفاده از ارفاقات حقوقی دارند ، تکریم و تعزیز مراجعین و خانواده های زندانیان و تلاش در تسریع در انجام کار تأکید نمود.
در ادامه با تجلیل و قدردانی از خدمات بیژن شجاعیان رئیس پیشین زندان، افشین نارکی بعنوان رئیس جدید زندان مرکزی یاسوج معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار